gaśnie przy hamowaniu.....?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaśnie przy hamowaniu.....?

Post autor: Paweł Marek » sob lut 05, 2011 19:24

stilu pisze:oporu nie było praktycznie
czy raczej był bliski maksymelnego, to jest ok ale mietnik powinien wykazać 3-5 komów - zmień zakres na nim
stilu pisze:BRC Sequent
nie sadzę, daj foto sterowniczka LPG lub odczytaj nazwę z niego.
Pierścień antywybuchowy powinien mocno siedzieć na miejscu, spada na ogół po strzale gazu, strzały wskazuja na niesprawność zapłonu świece kable, przygasanie tez może byc od tego.
Od strzałów często pada przepływomierz - opisy do znalezienia na forum sam dawałem z 5 razy
Masz więc takie tematy do ogarnięcia: doprowadzenie do stanu idealnego zapłonu:
1 kable świece, kopułka, palec, rzadziej cewka lub czujnik hala - wtyczki tych elementów do sprawdzenia
2. idealne uszczelnienie dolotu. Czyli rury od przepływomierza do wtrysku łącznie z odmą i wszystkimi cienkimi przewodami które łączą się z dolotem
3. Kontrola działania przepływomierza pod względem mechanicznym i elektrycznym
4. Ponowna kontrola czujnika temp. jak napisałem wyżej - ale sądze że jest ok.
5. Voltomierzem sprawdzisz też TPS - opisy na forum
Rozważ czy nie chesz dać komuś zarobić, może się opłacać, ale na tym etapie musisz ponieść koszty przynajmniej na dobre kable i świece jeśli nie jesteś pewien ich stanu, żaden elektryk nie tknie sie auta bez ich wymiany.

Weź jeszcze daj ostre zdjęcie przepływomierza tak żeby na czarnej pokrywce numery były widoczne mam podejrzenia że nie jest od tego silnika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

gaśnie przy hamowaniu.....?

Post autor: stilu » ndz lut 06, 2011 23:14

Obrazek
Paweł Marek, prosiłeś o zdjęcie.
a LPG to jest Blitz a nie Sequent, przepraszam...nazwe Sequent wziąłem z papierów i tam było na okładce karty gwarancyjnej.
Reduktor to at90e jeśli ma coś do rzeczy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaśnie przy hamowaniu.....?

Post autor: Paweł Marek » wt lut 08, 2011 01:20

Cóż przepływka jest właściwa pozostaje ją sprawdzić, reszte jak napisałem wyżej. Blitz blitzowi też nierówny, ma silnik krokowy na wężu LPG do miksra czy tuż koło reduktora, jak masz ochotę daj fotki całości, albo jedną dużą ostrą z komory całej silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

gaśnie przy hamowaniu.....?

Post autor: stilu » śr lut 09, 2011 01:04

Paweł Marek, samochód jest ode mnie w tej chwili 150 km :-( i zdjęcia zrobię dopiero w piątek i odrazu wrzucę. Poczytałem dzisiaj o LPG na forum i wychodzi, że średnie spalanie wynosi w granicach max 12 l u mnie jest to bliskie 15l/100km według komputera i obojętnie czy LPG czy PB(cykl mieszany; wyjazd z centrum miasta i dojazd do następnego, jakieś 17-20km) Ma to związek z moim "problemem"? Nie jeżdzę jak nieśmiertelny, ale czasem wyprzedzić trzeba.
Jeśli chodzi o PB to leję tylko V-Powera, a LPG to na Shellu.



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

gaśnie przy hamowaniu.....?

Post autor: stilu » sob lut 12, 2011 21:32

Wrzucam obiecane zdjęcia.
Od czasu kiedy tą uszczelkę poprawiłem, nie zgasł ani razu, jednak problem odpalania jest dalej: co 2-3 raz odpali (oczywiście mowa o benzynie, bo na tym paliwie odpalam, ale z gazem jest tak samo jak coś).
Co do czujnika to sprawdziłem jeszcze raz i na zimnym silniku opór wynosi 1.455 kilo omów, po włączeniu silnika opór malał, ale do jakiej wartości to nie wiem bo nie czekałem, do końca, poprzedni pomiar jak pisałem wczesniej na ciepłym silniku wynosił 180 omów.

po kasowaniu vagiem błędów, na następny wieczór spowrotem wrócił błąd czujnika temperatury cieczy.

chcę sprawdzić miernikiem przepływomierz i czujnik położenia przepustnicy ale, nie wiem jak to zrobić, szukałem na forum ale konkretnego opisu nie znalazłem gdzie się podpiąć, jeśli ktoś może to prosze o odesłanie do odpowiedniego tematu. A co do mechanicznego sprawdzenia przepływomierza to myślę, że chodzi tu o sprawdzenie klapki w środku czy się nie ociera, tak?

zamieszczam zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości