czy raczej był bliski maksymelnego, to jest ok ale mietnik powinien wykazać 3-5 komów - zmień zakres na nimstilu pisze:oporu nie było praktycznie
nie sadzę, daj foto sterowniczka LPG lub odczytaj nazwę z niego.stilu pisze:BRC Sequent
Pierścień antywybuchowy powinien mocno siedzieć na miejscu, spada na ogół po strzale gazu, strzały wskazuja na niesprawność zapłonu świece kable, przygasanie tez może byc od tego.
Od strzałów często pada przepływomierz - opisy do znalezienia na forum sam dawałem z 5 razy
Masz więc takie tematy do ogarnięcia: doprowadzenie do stanu idealnego zapłonu:
1 kable świece, kopułka, palec, rzadziej cewka lub czujnik hala - wtyczki tych elementów do sprawdzenia
2. idealne uszczelnienie dolotu. Czyli rury od przepływomierza do wtrysku łącznie z odmą i wszystkimi cienkimi przewodami które łączą się z dolotem
3. Kontrola działania przepływomierza pod względem mechanicznym i elektrycznym
4. Ponowna kontrola czujnika temp. jak napisałem wyżej - ale sądze że jest ok.
5. Voltomierzem sprawdzisz też TPS - opisy na forum
Rozważ czy nie chesz dać komuś zarobić, może się opłacać, ale na tym etapie musisz ponieść koszty przynajmniej na dobre kable i świece jeśli nie jesteś pewien ich stanu, żaden elektryk nie tknie sie auta bez ich wymiany.
Weź jeszcze daj ostre zdjęcie przepływomierza tak żeby na czarnej pokrywce numery były widoczne mam podejrzenia że nie jest od tego silnika.