gaśnie przy hamowaniu.....?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gaśnie przy hamowaniu.....?
Cześć, nie wiem czy odpowiedni dział bo nie znam przyczyny a szukajka nie znalazła mojego problemu lub nie umiem szukac:)
chodzi po krótce o to, że....dojeżdżam do skrzyżowania, hamuje-wciskam sprzęgło, redukuje i nagle gaśnie w piz**....obroty spadają na tyle, że nie ciągnie dalej i po prostu wykłada się na skrzyżowaniu lub na znaku stop albo przy parkowaniu...o co chodzi? gdzie przyczyna? wciskam sprzęgło po prostu i obroty silnika spadają poniżej 300 i wykłada się...i dzieje się tak tylko na zimnym silniku...jak go rozgrzeje to chodzi jak strzała, 0 problemów w tej kwestii. Gdzie i co mam sprawdzić? zamówiłem fejsa i czy on wykryje tego typu problem?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi z góry:)
chodzi po krótce o to, że....dojeżdżam do skrzyżowania, hamuje-wciskam sprzęgło, redukuje i nagle gaśnie w piz**....obroty spadają na tyle, że nie ciągnie dalej i po prostu wykłada się na skrzyżowaniu lub na znaku stop albo przy parkowaniu...o co chodzi? gdzie przyczyna? wciskam sprzęgło po prostu i obroty silnika spadają poniżej 300 i wykłada się...i dzieje się tak tylko na zimnym silniku...jak go rozgrzeje to chodzi jak strzała, 0 problemów w tej kwestii. Gdzie i co mam sprawdzić? zamówiłem fejsa i czy on wykryje tego typu problem?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi z góry:)
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
gaśnie przy hamowaniu.....?
czujnik wymieniany był w wakacje i z tego co widziałem w czasie jazdy się wskazówka podnosi, fakt że przy tej pogodzie do 90*C nie dochodzi, ale myślę, że to spowodowane jest pogodą
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
gaśnie przy hamowaniu.....?
do 90 musi sie podniesc chocby niewiem co
jak sie nie podnosi to moze byc pompa wody walnieta albo termostat
jak sie nie podnosi to moze byc pompa wody walnieta albo termostat
gaśnie przy hamowaniu.....?
jeśli gaśnie podczas hamowania to lewe powietrze i nieszczelność w układzie podciśnienia lub dolocie powietrza
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
gaśnie przy hamowaniu.....?
czasami jak go przydusze mocniej to wlasnie taka uszczelka sie lekko odsuwa z rury do filtra powietrza...wymienic ta uszczelke czy cala rure odrazu? nie mam mozliwości niestety teraz zrobić zdjęcia o co mi konkretnie chodzi..ale znalazlem na forum podobne zdjęcie z tematu o wymianie filtra paliwa w TDI przez Adamm 'a.
lewy dół biała strzałka, tylko, że u mnie jest taka uszczelka, która czasami tam się osuwa, to będzie przyczyną? Martwi mnie to bo czasem buba może się stać jak dojeżdzam do skrzyżowania i nagle gaśnie...czasami też praca jest taka dziwna, spaliny są wydalane jakby wyraźnymi "partiami", tak jakby szybko "oddychał"
nie wiem już jak mam poopisywać ten objaw.
Pozdrawiam!
lewy dół biała strzałka, tylko, że u mnie jest taka uszczelka, która czasami tam się osuwa, to będzie przyczyną? Martwi mnie to bo czasem buba może się stać jak dojeżdzam do skrzyżowania i nagle gaśnie...czasami też praca jest taka dziwna, spaliny są wydalane jakby wyraźnymi "partiami", tak jakby szybko "oddychał"
nie wiem już jak mam poopisywać ten objaw.
Pozdrawiam!
gaśnie przy hamowaniu.....?
jak jest tam nieszczelność i dostaje lewe powietrze to może gasnąć, sprawdź nieszczelności
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
gaśnie przy hamowaniu.....?
Cześć, Vag pokazał takie błędy:
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 024 B
Component: DIGIFANT 1.7 1050PMC
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00552 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
34-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
z tego, co mówiliście: czujnik do wymiany.
Proszę o pomoc w odczytaniu tych błędów i wyeliminowania ich:)
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 024 B
Component: DIGIFANT 1.7 1050PMC
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00552 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
34-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
z tego, co mówiliście: czujnik do wymiany.
Proszę o pomoc w odczytaniu tych błędów i wyeliminowania ich:)
gaśnie przy hamowaniu.....?
glupoty jakieś, ma może ktoś pełną wersję vaginy 409? najlepiej po polsku?:)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
gaśnie przy hamowaniu.....?
Jeśli masz nieszczelność to uszczelnij, czujnik sprawdź omomierzem. Z opisu Twojego - to znaczy silnik przygasa i gaśnie - pasowałoby podmienić regulator wolnych, ale przy nieszczelnym dolocie niemasz na razie co dalej kombinować póki nie uszczelnisz. Daj lepiej własne foty, uszczelka o której piszesz sugeruje mi że masz LPG, i jest tzw pierścień antywybuchowy, a o tym już nic ani słowa nie napisałeś.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
gaśnie przy hamowaniu.....?
no fakt LPG jest i nie wspomnialem, sorrry jutro zamieszcze zdjecia. czujnik jaki powinien mieć opór?
gaśnie przy hamowaniu.....?
522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika - G62
552 Potencjometr przepływomierza - G19, Czujnik poziomu przepływu powietrza (czujnik pozycji) - G19
518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69)
525 Sonda Lambda - G39, O2 czujnik - niskie napięcie - G39
Tyle co poszukalem, proszę o skomentowanie tego.
552 Potencjometr przepływomierza - G19, Czujnik poziomu przepływu powietrza (czujnik pozycji) - G19
518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69)
525 Sonda Lambda - G39, O2 czujnik - niskie napięcie - G39
Tyle co poszukalem, proszę o skomentowanie tego.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
gaśnie przy hamowaniu.....?
stilu, zdejm wtyczkę z czujnika czteropinowego i mierz mu opory między stykami 1 i 3 przy róznych temperaturach silnika, dokładne normy sa na forum, kilka komów na zimno 250 omów na gorąco . A z kolei napięcie zasilające czujnik między pinami 1 i 3 w wyjetej wtyczce ma być ok 5 voltów , sonda na razie się nie przejmuj.
Skup sie na opisaniu problemu pod katem co się dzieje na ktorym paliwie, dopisz jaka to instalacja LPG, sonde na razie zostaw w spokoju na LPG jesj sygnał jest odcinany od sterownika silnika a czy jest podawany zastępczy sygnał czyli tzw emulacja to zalezy od instalacji LPG więc wiecej szczegółów. \Ten silnik jest bardzo odporny na różne błędy itp, przy pracy na LPG czujnik temp też nie jest istotny więc ponownie pisze - najpierw szczelność, rozrząd, zapłon, i jeszcze kontrola przepływomierza zwłaszcza czy po strzale klapka mu sie nie zatarła. Opisy wszystkiego masz na forum.
Skup sie na opisaniu problemu pod katem co się dzieje na ktorym paliwie, dopisz jaka to instalacja LPG, sonde na razie zostaw w spokoju na LPG jesj sygnał jest odcinany od sterownika silnika a czy jest podawany zastępczy sygnał czyli tzw emulacja to zalezy od instalacji LPG więc wiecej szczegółów. \Ten silnik jest bardzo odporny na różne błędy itp, przy pracy na LPG czujnik temp też nie jest istotny więc ponownie pisze - najpierw szczelność, rozrząd, zapłon, i jeszcze kontrola przepływomierza zwłaszcza czy po strzale klapka mu sie nie zatarła. Opisy wszystkiego masz na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
gaśnie przy hamowaniu.....?
Mierzyłem dzisiaj opory miśdzy stykami 1 i 3 i na zimnym ( po calej nocy) oporu nie było praktycznie wcale(miernik nic nie wykazał), natomiast po jeździe około godziny opór wynosił 180 omów. Napięcie w wtyczce było 4.9V.
Instalacja LPG to BRC Sequent z 2004 roku.
Bywa, że nie odpala za pierwszym razem i czasami muszę go pokręcić ze 3 razy żeby zaskoczył. Odpalam zawsze na benzynie (obroty tutaj różnie, 1000obr/min jeśli nie jeździłem ze dwa dni, i około 900obr/min jak jedżczę częściej). Podczas jazdy nie ma ogólnie żadnych problemów, tylko mówię: zdarza się, że dojeżdzam do skrzyżowania hamuje do 0 i gaśnie mi auto i później trzyma obroty wysokie (ponad 1000obr/min do 1500) i na benzynie i na gazie jest to samo chociaż co do LPG to przy wciskaniu sprzęgła obroty spadają dosłownie na sekundę poniżej 500 obr/min i wraca na 900 albo gaśnie całkiem. A na benzynie nie spadają tylko odrazu gaśnie.
a problem mojej uszczelki/pierścienia:
Czasem ten pierścień gumowy albo sie osunie albo zawinie do środka i przez szczeline dostaje się powietrze.
ostatnio tą uszczelkę naciągnąłem od początku i na razie nie gaśnie nic, ale temperatura silnika jest wg. wskazówki na liczniki nie większa niż 75°C i przy wyhamowaniu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają ale słychać taką walkę silnika, że sam sobie gazuje i obroty wracają.
Instalacja LPG to BRC Sequent z 2004 roku.
Bywa, że nie odpala za pierwszym razem i czasami muszę go pokręcić ze 3 razy żeby zaskoczył. Odpalam zawsze na benzynie (obroty tutaj różnie, 1000obr/min jeśli nie jeździłem ze dwa dni, i około 900obr/min jak jedżczę częściej). Podczas jazdy nie ma ogólnie żadnych problemów, tylko mówię: zdarza się, że dojeżdzam do skrzyżowania hamuje do 0 i gaśnie mi auto i później trzyma obroty wysokie (ponad 1000obr/min do 1500) i na benzynie i na gazie jest to samo chociaż co do LPG to przy wciskaniu sprzęgła obroty spadają dosłownie na sekundę poniżej 500 obr/min i wraca na 900 albo gaśnie całkiem. A na benzynie nie spadają tylko odrazu gaśnie.
a problem mojej uszczelki/pierścienia:
Czasem ten pierścień gumowy albo sie osunie albo zawinie do środka i przez szczeline dostaje się powietrze.
ostatnio tą uszczelkę naciągnąłem od początku i na razie nie gaśnie nic, ale temperatura silnika jest wg. wskazówki na liczniki nie większa niż 75°C i przy wyhamowaniu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają ale słychać taką walkę silnika, że sam sobie gazuje i obroty wracają.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości