Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
to jest jakies AUTO zagadka a nawet to i tak za malo powiedziane
zaczynałem od sprawdzenia wszystkich przewodów czy ma kazdy płyn(popuszczałem zaciski), każdy miał płyn wiec uruchodziłem silnik, bez wiekszych nowości jak wczoraj, ale po jakimś czasie chłodnica zaczeła sie nagrzewać co mnie juz ździwiło, potem jeszcze większe ździwinie że sie nawet wentylator właczył idealnie jak kreska minimalnie przeszła za 90C i dolny z chłodnicy zrobił sie ciepły, auto chodziło godzine i ani razu nie przekroczyło 90C. z tym ze czasem oba węże do nagrzewnicy były ciepłe ale i tak zimne było powietrze, a teraz jest tak ze jeden jest bardzo ciepły a drugi mniej ale i tak jest zimne powietrze, teraz poczekam aż wystygnie totalnie i otworze wyrównawczy i uruchomie silnik zobaczyc czy mi wywala płyn na 90C
edit płyn dalej mi wywala :X :X :X :X :X przy 90C a nie chce stracic tyle płynu zeby mi sie wentyl właczył czy mam tak zaryzykować?
pytanie mnie nurtujace czy ja mam dobrze pasek założony? ja tak z nim jeźdze od kupna czyli od lipca i nie wiem nawet czy dobrze jest założony i nie było problemów nigdy ;S
zaczynałem od sprawdzenia wszystkich przewodów czy ma kazdy płyn(popuszczałem zaciski), każdy miał płyn wiec uruchodziłem silnik, bez wiekszych nowości jak wczoraj, ale po jakimś czasie chłodnica zaczeła sie nagrzewać co mnie juz ździwiło, potem jeszcze większe ździwinie że sie nawet wentylator właczył idealnie jak kreska minimalnie przeszła za 90C i dolny z chłodnicy zrobił sie ciepły, auto chodziło godzine i ani razu nie przekroczyło 90C. z tym ze czasem oba węże do nagrzewnicy były ciepłe ale i tak zimne było powietrze, a teraz jest tak ze jeden jest bardzo ciepły a drugi mniej ale i tak jest zimne powietrze, teraz poczekam aż wystygnie totalnie i otworze wyrównawczy i uruchomie silnik zobaczyc czy mi wywala płyn na 90C
edit płyn dalej mi wywala :X :X :X :X :X przy 90C a nie chce stracic tyle płynu zeby mi sie wentyl właczył czy mam tak zaryzykować?
pytanie mnie nurtujace czy ja mam dobrze pasek założony? ja tak z nim jeźdze od kupna czyli od lipca i nie wiem nawet czy dobrze jest założony i nie było problemów nigdy ;S
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
z tego co wiem to ma iść dołem pod kołem od pompy gdzieś nawet był taki temat niedawno i też nie grzało, po zmianie paska we właściwe położenie wszystko zagrało
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
jak mozesz spróbuj go znaleść, ale czemu kurna nie było takich problemów wcześniej ?
i moze dlatego mi wywalać płyn ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 70&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; o lol faktycznie,
to jak poprzedni właściciel miał takiego zajebistego mechanika to teraz moge sie wszystkiego spodziewać ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=301531" onclick="window.open(this.href);return false; ja juz sam nie wiem tu że niby poprawnie..
i moze dlatego mi wywalać płyn ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 70&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; o lol faktycznie,
to jak poprzedni właściciel miał takiego zajebistego mechanika to teraz moge sie wszystkiego spodziewać ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=301531" onclick="window.open(this.href);return false; ja juz sam nie wiem tu że niby poprawnie..
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/513 ... 5b6a0.html" onclick="window.open(this.href);return false; , tu jest fotka z innego tematu - tak powinno być, sprawdzałem u siebie, pasek również idzie pod kołem pompy. Płyn może ci dlatego wywalać bo układ nie działa poprawnie co zapewne wpływa na otwarcie termostatu oraz obieg płynu.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
zacznę od txt: myslałem ze to kobiety sa skomplikowane, ale moje auto bije wszystkie na głowę
1. ze zdenerwowania wsiadłem w auto i pojechałem z myślą niech sie dzieje co chce, jade pierwsze kilomerty WTF letniawe powietrze, wskazówka temperatury ruszyła sie gdzieś po 5km i pomalutku leciała do góry, przebyłem około 20km ciepłe powietrze wskazówka na 90C, zatrzymałem sie zobaczyc co tam słychać u silnika, a tam wporządku tylko gruby przewód jest hym twardszy- to jade dalej gdy jechałem do domu, w pewnym momencie wskazówka przekroczyła 90 ale zaraz odpadła, jak już samochód był na placu, ciepłe powietrze dalej leciało i przewód był dalej twardy, gdy popuściłem korek od wyrównawczego ciśnienie opadło wąż zrobił sie jak zawsze i temp utrzymywała sie w granicach 90C.
2. chłodnica była zimna, moze to przez pogode bo jest mróz i nie zdarzyła sie nagrać i pęd powietrza ja studził od razu. - Czy sie myle w tej kwestii?
3. Myśle żeby najpierw zmienic obieg paska a potem nad nowym korkiem? bo on musi troche tego powietrza wg. mnie przepuszczać zeby węże nie robiły sie twarde?
a i może wróciłbym na termostat 87? czy już dać sobie spokój ? chyba żeby sie zaczeło coś dziać?
1. ze zdenerwowania wsiadłem w auto i pojechałem z myślą niech sie dzieje co chce, jade pierwsze kilomerty WTF letniawe powietrze, wskazówka temperatury ruszyła sie gdzieś po 5km i pomalutku leciała do góry, przebyłem około 20km ciepłe powietrze wskazówka na 90C, zatrzymałem sie zobaczyc co tam słychać u silnika, a tam wporządku tylko gruby przewód jest hym twardszy- to jade dalej gdy jechałem do domu, w pewnym momencie wskazówka przekroczyła 90 ale zaraz odpadła, jak już samochód był na placu, ciepłe powietrze dalej leciało i przewód był dalej twardy, gdy popuściłem korek od wyrównawczego ciśnienie opadło wąż zrobił sie jak zawsze i temp utrzymywała sie w granicach 90C.
2. chłodnica była zimna, moze to przez pogode bo jest mróz i nie zdarzyła sie nagrać i pęd powietrza ja studził od razu. - Czy sie myle w tej kwestii?
3. Myśle żeby najpierw zmienic obieg paska a potem nad nowym korkiem? bo on musi troche tego powietrza wg. mnie przepuszczać zeby węże nie robiły sie twarde?
a i może wróciłbym na termostat 87? czy już dać sobie spokój ? chyba żeby sie zaczeło coś dziać?
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
teraz to nic sie nie bedzie działo ale latem zebys auta nie przegrzał jak bedziesz dawał mocno po gazie albo staniesz w korku. narazie załóż poprawnie pasek bo pewnie nie ma odpowiedniego obiegu. dlatego rośnie ciśnienie w całym układzie i twardnieją wężedax-88 pisze:a i może wróciłbym na termostat 87? czy już dać sobie spokój ? chyba żeby sie zaczeło coś dziać?
seba
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
Oo widze, ze watek dla mnie to sie podepne
Tez mam MK3 1.8 AAM tylko bez gazu i mialem podobne objawy jak ty dax tzn. nie mialem a mam bo w sumie bipa mi kontrolka od oleju doslowanie dwa razy w roku, ostatnio stalo sie to jak wracalem S3 do Szczecina jadac sobie normalnie stala 120km/h, przy zjezdzie z niej odjalem gaz, auto zwolnilo i mial jakies 80km/h (nie wiem ile to obrotow bo mam zegarek zamiast obrotomierza) dalem gazu i zaczal bipac na chwile i przestal. To samo spotkalo mnie kiedys w Niemczech na autobahnie jak chcialem przekroczyc 130. Ale mowie - mam go 3 lata i zdarzylo sie to max 6 razy, ze bipal. Za kazdym razem stawalem czekalem i spr olej to zawsze byl. Wlasnie zaraz ide do garazu wymienic te 2 czujniki bo w koncu maja juz 18 lat.
Z drugiej strony bylem wczoraj na przegladzie i diagnosta powiedzial, zeby na cieplym silniku podjechac do mechanika ktory ma manometr i zmierzyc cisnienie oleju. Jak bedzie wysokie to dobrze, jak niskie to...
Acha u mnie problemy z ogrzewaniem itd nie wystepuja - acha - dax-88 nie zauwazyles wiekszego spalania? bo jesli tak to masz termostat do wymiany, caly czas daje Ci automatyczne ssanie bo nie moze przekroczyc tej bariery 75 stopnii, ja tak mialem to robilem na baku po miescie 400km. Teraz robie 400 i do baku wlewam 25-30 litrow
Tez mam MK3 1.8 AAM tylko bez gazu i mialem podobne objawy jak ty dax tzn. nie mialem a mam bo w sumie bipa mi kontrolka od oleju doslowanie dwa razy w roku, ostatnio stalo sie to jak wracalem S3 do Szczecina jadac sobie normalnie stala 120km/h, przy zjezdzie z niej odjalem gaz, auto zwolnilo i mial jakies 80km/h (nie wiem ile to obrotow bo mam zegarek zamiast obrotomierza) dalem gazu i zaczal bipac na chwile i przestal. To samo spotkalo mnie kiedys w Niemczech na autobahnie jak chcialem przekroczyc 130. Ale mowie - mam go 3 lata i zdarzylo sie to max 6 razy, ze bipal. Za kazdym razem stawalem czekalem i spr olej to zawsze byl. Wlasnie zaraz ide do garazu wymienic te 2 czujniki bo w koncu maja juz 18 lat.
Z drugiej strony bylem wczoraj na przegladzie i diagnosta powiedzial, zeby na cieplym silniku podjechac do mechanika ktory ma manometr i zmierzyc cisnienie oleju. Jak bedzie wysokie to dobrze, jak niskie to...
Acha u mnie problemy z ogrzewaniem itd nie wystepuja - acha - dax-88 nie zauwazyles wiekszego spalania? bo jesli tak to masz termostat do wymiany, caly czas daje Ci automatyczne ssanie bo nie moze przekroczyc tej bariery 75 stopnii, ja tak mialem to robilem na baku po miescie 400km. Teraz robie 400 i do baku wlewam 25-30 litrow
Smoke Weed Everyday
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
termostat wymieniłem, to auto dla mnie jest taka zagadka ze szok, jade zmienic pasek na pompie zeby był wieloklinem do koła pompy :C
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
masz już ogrzewanie w aucie, lici ciepłe powietrze?
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
leci ciepłe, - sam nie mam zielonego pojecia co było przyczyna ze go nie było - cudowne ozdrowienie.
ten pasek mnie irytuje nie wiem szczerze czy go zmieniac jedni mówia tak jedni mówią inaczej,
pytanie czy jak mi wskazówka wędruje na 90C czy chłodnice powinienem miec ciepłą?
ten pasek mnie irytuje nie wiem szczerze czy go zmieniac jedni mówia tak jedni mówią inaczej,
pytanie czy jak mi wskazówka wędruje na 90C czy chłodnice powinienem miec ciepłą?
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
poświęciłem troche czasu i zobaczcie to
" onclick="window.open(this.href);return false; no według mnie powinien iść dołem ... tylko czemu masa golfów jeździ na odwrót?
ważnym tu pytaniem jest
pompa pcha wode do silnika czy wyciąga ją?
////
wracam do domu wieczorem a kreska dobija 100C... no ja nie wiem o co chodzi, a płyn mi jeszcze rośnie, jakieś za duze ciśnienie mi sie robi, węze tak jakby twardniały, moze to jest jednak uszczelka ~.~ albo ten pasek odwrotnie
" onclick="window.open(this.href);return false; no według mnie powinien iść dołem ... tylko czemu masa golfów jeździ na odwrót?
ważnym tu pytaniem jest
pompa pcha wode do silnika czy wyciąga ją?
////
wracam do domu wieczorem a kreska dobija 100C... no ja nie wiem o co chodzi, a płyn mi jeszcze rośnie, jakieś za duze ciśnienie mi sie robi, węze tak jakby twardniały, moze to jest jednak uszczelka ~.~ albo ten pasek odwrotnie
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
Zmień najpierw ten pasek to zobaczysz czy jest poprawa czy szukamy dalej, kase na uszczelke zawsze mozna wyłożyć w późniejszym terminie... a może nie będzie potrzebna i przyda się na coś innego
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
a orienttujesz sie czy to bedzie ten sam pasek czy nowy trza kupic o długość mi chodzi ;x
Golf3 zaliczył rów. ogrzewanie/olej
pasek ten sam idzie założyć górą i dołem według programu jaki mam na kompie wychodzi ze ma iść dołem (mam również tak u siebie) a gdzie w temacie pytałeś dlaczego masa golfów tak jeździ odpowiedz prosta w jakim aucie nie spojrzysz jest tak że gładkie koło gładka strona paska kolo z rowkami strona paska z rowkami ale tu jest wyjątek i jest inaczej a nie wszyscy mechanicy o tym wiedzą(nie tylko pan Mietek co robi w stodole, a i wielkie serwisy się mylą i składają odwrotnie )
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości