Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Post autor: Pieter WA » wt sty 04, 2011 20:32

Panowie jak każdy wie z tymi gażnikami idzie dostać p... do głowy...jak nie ssannie to znów co inne... golfa ma obroty 1200-1300 a gdy reguluje dyszą od wolnych obrotów to wogóle na nią nie raguje ani nie maleją ani nie rosną obroty nawet jak wkręce ją całkiem to nic się nie zmienia...co to znów może być za przyczyna? ailnik to 1.8 gaznik pierburg 2e.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Post autor: Paweł Marek » wt sty 04, 2011 21:25

Pieter WA, ty nie nowicjusz powinienes już wiedzieć że niema 2E, tylko 2E2, 2EE, 2E3 itd. Ty masz pewnie 2E2. Dyszę przed regulacją wykręć zapamietaj ilość obrotów, oczyść jej koniec i wkręc tyle ile była. A przede wszystkim nie tylko nią się reguluje gaźnik, zawsze razem ze śrubą siłownika 3 połozoniowego z tyłu na klucz 13 chyba. Dopiero jak się nie udaje szukasz po forum przyczyn za wysokich obrotów jest o tym już wszystko napisane - podciśnienia, podstawka, element woskowy, zawór elektroczasowy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Post autor: Pieter WA » wt sty 04, 2011 23:10

Paweł Marek pisze:Pieter WA, ty nie nowicjusz powinienes już wiedzieć że niema 2E, tylko 2E2, 2EE, 2E3 itd. Ty masz pewnie 2E2. Dyszę przed regulacją wykręć zapamietaj ilość obrotów, oczyść jej koniec i wkręc tyle ile była. A przede wszystkim nie tylko nią się reguluje gaźnik, zawsze razem ze śrubą siłownika 3 połozoniowego z tyłu na klucz 13 chyba. Dopiero jak się nie udaje szukasz po forum przyczyn za wysokich obrotów jest o tym już wszystko napisane - podciśnienia, podstawka, element woskowy, zawór elektroczasowy.
No to się jeszcze niestety nie znam,znalazłem na nim tylko że pisze 2e.
ok to o tej subie nie wiedziałem...chodzi ci o tą przy tym siłowniku pull down tak?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Post autor: Paweł Marek » śr sty 05, 2011 01:13

noe nie, napisałeś dysza wolnych, przez to się rozumie śrubke w rurce od gory w rurce do regulacji składu mieszanki. Na pull down nie ustawia się nic z przodu to jest ustawione fabrycznie, jedynie wkretem z tyłu ustawia się szpare przepustnicy rozruchowej na zimnym silniku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Nie reaguje na dysze wolnych obrotów.Pierburg 2e

Post autor: Pieter WA » śr sty 05, 2011 15:03

Paweł Marek pisze:noe nie, napisałeś dysza wolnych, przez to się rozumie śrubke w rurce od gory w rurce do regulacji składu mieszanki. Na pull down nie ustawia się nic z przodu to jest ustawione fabrycznie, jedynie wkretem z tyłu ustawia się szpare przepustnicy rozruchowej na zimnym silniku
No o tej dyszy wolnych obrotach tej w tej rurce do składu mieszanki tylko on nie reaguje jak nią kręce w jedną i w drugą stronę...no to gdzie jet ta sruba co pisałeś na 13 klucz którą się nią reguluje?? a ten wkręt ? teraz to się trochę już pogubiłem czym wolno a czym nie... dodam tylko że ten siłownik trzy położęniowy pull down działa poprawnie z tym że na zagrzanym silniku nie styka się z tą srubką ma ok 3 mm szpary ..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości