problem z niedogrzanym silnikiem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » pn gru 27, 2010 14:51

Witam! Miałem problem z moja dwójeczką temp rosła a potem nagle spadała. Więc pomyślałem ze to termostat i dałem facetowi żeby go wymienił. Po wymianie dalej to samo. jak otwierałem zbiorniczek wyrównawczy to obieg był dziwny taki przerywany to myślałem ze jest zapowietrzony i go odpowietrzyłem naciskając węże. pomogło obieg jest szybszy i tak nie przerywa. niby ok a silnik dalej nie łapał 90stopni. to wymieniłem czujnik ten z przodu czarny na dwa piny. i teraz jest zima mam zakrytą całą chłodnicę i grilla i jak stoi to łapie 90 po długim staniu ale jak jadę to spada do paru kresek albo wogule znika temp. (mam licznik digital) a do kabiny daje ciepłe powietrze ale nie takie jak kiedyś silnik mam 1.8 na pełnym wtrysku oznaczenie pf. posiadam również tam gaz. proszę o pomoc bo nie wiem co robić z góry dziękuje.


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: pitru » wt gru 28, 2010 10:03

Pojeździj bez włączonego nadmuchu do kabiny, lub daj tylko jedynkę i zobacz czy wtedy silnik złapie temperaturę.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » wt gru 28, 2010 18:20

tak robiłem :(


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: majekMK2 » wt gru 28, 2010 21:14

sprawdz czy przez ten krótki waz co odprowadza wode do zbiornika leci na postoju wody czy dopiero jak przykazujesz delikatnie


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 00:21

cały czas jest jest przepływ w wyrównawczym o to chodzi??? myśle że to termostat jest cały czas otwarty grzeje sie długo na postoju jadać sie za mono schładza. chociaż chłodnica jest zasłonięta. ten czujnik na tym kruciu czary za co on odpowiada. a który jest od temp. cieczy ja wymieniłem ten czarny a pare miesiecy wczesniej ten niebieski. jest jeszcze jakis??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: majekMK2 » śr gru 29, 2010 02:39

Piterr9 pisze:cały czas jest jest przepływ w wyrównawczym o to chodzi???
tak o to chodzi to spox jak leci
co do termostatu sprawdz czy odrazu grzeja sie dwie rurki te grube co do chłodnicy ida???
a czarny czujnik jest od pokazywania temp.wody na liczniku


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 12:14

aha. wąż co idzie do chłodnicy górny gorący dolny zimny.gadałem z kolegą mechanikiem to mówi że pompa wody mogła paść :( sprawdziłem wczoraj termostat stary i otwiera się jak włoże go do wrzątku to juz nie wiem :(


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: majekMK2 » śr gru 29, 2010 17:54

termostat masz ok bo tak ma byc ze na dole zimny na gorze ciepły potem jak załapie 90 stopni to wtedy nagrzewa sie dolna a chuczy pompa wody czy cicho pracuje??


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 18:08

po przejechaniu 12 km z pracy rura dolna jest jest gorąca ale chyba mniej od górnej takie mam wrażenie. Zauważyłem jeszcze jedną sprawę po dojechaniu do domu na wzkaźniku było 2 kreski a mi się wentylator włączył dziwne. Mozę wentylator źle chodzi albo czujnik temp ten nowy do dupy włoże stary. a słabe grzanie to moze wina nagrzewnicy. co sądzicie można jakoś sprawdzić pompe wody bez rozbierania??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 21:30

Tak jak pisałem po pracy wziełęm się trochę za grzebanie. Wymieniłem ten czarny czujnik na stary. znalazłem wąż zagienty trochę go wyprostowałem ale i tak mało nie długo go wymienie. zauważyłem też jakiś przewód myślę że to masa zapodam fotki. Przez jakiś czas wszystko wróciło do normy było ok trzymał temp podczas jazdy z dmuchawą na maxa. potem postanowiłem zdjąć tą tekturę z chłodnicy ale na grilu zostawiłem.temp była mniejsza ale trzymała. a potem coś się schrzaniło i trzymał jeszcze mniejszą . temp u mnie na dworzu 0 stopni. jak była tektura to wydawało mi się ze jest az za duza temp. było ok moze to przez ten kabel albo wina weza. co sadzicie??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 21:47

Obrazek


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: Piterr9 » śr gru 29, 2010 21:48

Obrazek


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

asderty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt gru 21, 2010 17:41
Lokalizacja: Pozezdrze

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: asderty » śr gru 29, 2010 23:14

a co to za waz ? możne jak jest zagięty to nie ma poprawnego obiegu?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problem z niedogrzanym silnikiem

Post autor: majekMK2 » czw gru 30, 2010 11:43

ja mysle ze przez weza by to wina nie była ja tez miałem zagiety i wszystko było ok wychodzi na to ze cos nie tak z pompa lub nagrzewnica


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości