Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Panowie nie bedziemy tutaj lamentowac czy to uszczelka czy nie. Prosze was o jakies sposoby ktore mogły by moj zamochód naprawić w domowych warunkach...
VWszystko bedzie latało:)
- matiz_1990
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
- Lokalizacja: Rzeszów
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Hmm... pompę wody, króćce przy bloku silnika, korek od zbiorniczka wyrównawczego to powinieneś dać rade wymienić pod domem samemu. Co do pompy pewny nie jestem bo nie wiem dokładnie jak jest w Twoim silniku, a ta reszta to przecież nic trudnego, szczególnie ten korek To według mnie mogą być, ale oczywiście nie muszą, winowajcy Twojej awarii. Przy najmniej ja miałem taki zestaw przy wywalaniu wody króćcem. Wymieniając te części (nie są drogie, a wymieniając samemu jeszcze trochę zaoszczędzisz) upewnisz się czy to na pewno ta nieszczęśliwa uszczelka ( trzymam kciuki,że nie ) A co do pompy to wymieniłem ją pod blokiem u siostry 300 km od domu więc i Ty dasz rade Pozdrawiam!
Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Duże ciśnienie to znaczy jakie? Robocze ciśnienie w układzie chłodzenia= 0,9-1,15 bara Zmierz ciśnienie jakie jest w układzie.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
A jak to zmierzyć?? duze to według mnie jest takie ze woda mi w czasie jazdy wywala przez króciec (nie dokońca jestem pewny czy jest sprawny). weże są po porządnym nagrzaniu auta tak twadre ze szczypcami je cięzko ugiąc choć troche.
a powiedzcie mi moze to miec cos związane z chłodnicą? bo zauważyłem że z niej albo jej okolic paruje choc morka czy cos nie jest (nie ma zadnej struszki na chłodnicy
a powiedzcie mi moze to miec cos związane z chłodnicą? bo zauważyłem że z niej albo jej okolic paruje choc morka czy cos nie jest (nie ma zadnej struszki na chłodnicy
VWszystko bedzie latało:)
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
tak wiec byłem u mechanika i we wstępie powiedział abym wymienił krocieć wody. co do parowania z chłodnicy to przy *#cenzura#* jest mala kropka wody i prawdopodobnie z niej paruje.
teraz jesli by ktos wiedział prosiłbym o opis jak wymienić ten krociec w moim silniku i jak dobrze uszczelnik to przy tłumiku?? mechanik cos wspominał o jakies pltce miedzianej czy cos w tym rodzaju?? nie bardzo zrozumiałem.
teraz jesli by ktos wiedział prosiłbym o opis jak wymienić ten krociec w moim silniku i jak dobrze uszczelnik to przy tłumiku?? mechanik cos wspominał o jakies pltce miedzianej czy cos w tym rodzaju?? nie bardzo zrozumiałem.
VWszystko bedzie latało:)
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Panowie powiem tak na 100 przypadkow złego grzania lub chlodzenia jak i zbyt wysokiego cisnienia tylko 20 przypadkow konczy sie wymiana uszczelki pod glowica. Przyczyn moze byc sporo. Zapchana chłodnica wadliwy termostat zapchane weze czy nawet padnieta pompa cieczy chłodzacej. U kolegiTomcat, nie wykluczam uszkodzonej pompy daje zbyt mały obiek wiec wymiana ciepła z bloku silnika do chłodnicy jest zbyt mała. Nastepuje gotowanie sie Cieczy w bloku silnika i tym skutkuje zwiekszone cisnienie w układzie. I to nie dlatego ze pompa daje za duze cisnienie lecz za male. Kolego rada na sprawdzenie. Odpal silnik przejedz sie zeby zagrzał sie do tych 80 stopni zatrzymaj sie i włacz ogrzewanie . Dodajac gazu na biegu jałowym sprawdz czy powietrze wylatujace z ogrzewania staje sie cieplejsze kiedy trzymasz okolo 3000-3500obr/min no i czy temp na wskazniku spada(chodz z ta temperatura na wskazniku to mniej obiektywne bo schłodzisz silnik ogrzewaniem) Jesli podczas gazowania temperatura wylatujaca z kratek nmawiewu bedzie wieksza to ewidentnym winowajcą jest pompa Cieczy Chłodzacej
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
witam mam taki proble ze u mnie płyn wywala zbiorniczkiem i nie wiem co jes grane zmieniony jest termostat i czujnik i pojawia sie biały nalot na korku od wlewu oleju VW silnik 1.8 (90PS)
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
proinstalnet. dzieki z za rade na pewno sprawdze. bedąc u mechanika powiedział ze na 99 % to nie jest uszczelka wiec troche mi ulrzyło. co do tej pompy własnie to tez sie zastanawiałem nad tym. pompa nie pompuje dobrze wody silnik jest nie dogrzany i przez to moze nie mam tych 90 (pion) w czasie jazdy. bo jesli dobrze wiem a sprawdzalem juz wielu znajomych ktorzy mieli takie auta (mk3) oraz kilku co mialo ten sam motor (cordoba 1.6 ABU ) i zawsze yło pionowo u nich.
Mechanik powiedział aby na start wymienic ten krociec wodny. zaużmy ze kupie dobry i codalej?? jak sie do niego zabrać by dobrze zdjąc i założyc??
Mechanik powiedział aby na start wymienic ten krociec wodny. zaużmy ze kupie dobry i codalej?? jak sie do niego zabrać by dobrze zdjąc i założyc??
VWszystko bedzie latało:)
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Najpierw musisz spuścić płyn z układu chłodzenia, odepnij przewody wodne i od czujników, odkreć kruciec, przeczyść papierem ściernym miejsce styku z krućcem i załóż nowy.Jak wżery będa to posmaruj delikatnie silikonem wysokotemperaturowym;)
Powodzenia
Powodzenia
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
z tym silikonem bym uwazał. na zeliwny blok nigdy nie daje sie zwyklego silikonu wysokotemperaturowego gdyz wpływaja one na korozje bloku. najlkepiej uzyc ori silikonu VW
Duże ciśnienie płynu chłodzącego.
Myślę że nikt nie używa już tego 'czerwonego' siliconu... duzo lepszy jest dirko lub reinz. Na takie specyfiki zawsze wkljejałem mise i nic się nie działo złego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości