Jak sprawdzić czy układ wspomagania jest zapowietrzony.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Jak sprawdzić czy układ wspomagania jest zapowietrzony.

Post autor: Mati44 » pt gru 10, 2010 23:24

Witam jakiś czas temu wymieniłem w swoim MKIII AEE pompę wspomagania na używkę od MKIV 1.6 SR zalałem układ oryginalnym płynem VW zielony wszystko było super lecz po 600km postanowiłem wymienić płyn jeszcze raz żeby przepłukać układ wymieniłem też opaskę tą skręcaną na wężu przy pompie i zaczęły się problemy pompa pracuje raz normalni a raz jakoś tak głośniej trochę podczas kręcenia kołami na postoju i mam obawy że opaska którą wymieniłem przecięła delikatnie ten gumowy wąż ponieważ była węża od oryginalnej a dokręciłem ją bardzo mocno niepotrzebnie :grrr: i teraz układ się zapowietrza lecz pewny nie jestem to tylko moje przypuszczenia ale chciałbym to sprawdzić zanim siądzie kolejna pompa powiedzcie mi czy jeśli jedna osoba będzie kręcić kierownicą a ja spojrzę w zbiorniczek i jeśli żadna bąbelka powietrza się nie pojawi mogę być pewny że układ nie zasysa nigdzie powietrza z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2010 11:28 przez Mati44, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Jak sprawdzić czy w układzie wspomagania się zapowietrza.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 11, 2010 10:43

Mati44 pisze:i teraz układ się zapowietrza lecz pewny nie jestem t
Tak jak napisałeś kręcąc kierownicą [najlepiej na podniesionym przodzie] wtedy nie słyszysz tarć kol o powierzchnie itp .. I jeżeli w zbiorniczku olej się nie pieni [miesza z powietrzem] to jest wszystko OK , objawy mogą być czegoś innego .Ale teraz przy tych warunkach moze jesteś przewrażliwiony na tym punkcie :lol:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Jak sprawdzić czy w układzie wspomagania się zapowietrza.

Post autor: Mati44 » sob gru 11, 2010 11:23

Rafał 21 może i masz racje żałuje tylko że zmieniłem te opaskę skręcana bo to tak wygląda jakby przecięła wąż ciężko to sprawdzić niestety



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Jak sprawdzić czy układ wspomagania jest zapowietrzony.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 11, 2010 12:31

Mati44 pisze:sprawdzić niestety
Jak nie masz piany jest OK :bigok:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Jak sprawdzić czy układ wspomagania jest zapowietrzony.

Post autor: Mati44 » sob gru 11, 2010 13:36

Tak to jak się patrzy to nie widać piany ani żadnych pęcherzyków :) wielkie dzięki za odp +



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Re: Jak sprawdzić czy układ wspomagania jest zapowietrzony.

Post autor: raf1al » sob gru 11, 2010 15:43

Mati44 pisze:Witam jakiś czas temu wymieniłem w swoim MKIII AEE pompę wspomagania na używkę od MKIV 1.6 SR zalałem układ oryginalnym płynem VW zielony wszystko było super lecz po 600km postanowiłem wymienić płyn jeszcze raz żeby przepłukać układ wymieniłem też opaskę tą skręcaną na wężu przy pompie i zaczęły się problemy pompa pracuje raz normalni a raz jakoś tak głośniej trochę podczas kręcenia kołami na postoju i mam obawy że opaska którą wymieniłem przecięła delikatnie ten gumowy wąż ponieważ była węża od oryginalnej a dokręciłem ją bardzo mocno niepotrzebnie :grrr: i teraz układ się zapowietrza lecz pewny nie jestem to tylko moje przypuszczenia ale chciałbym to sprawdzić zanim siądzie kolejna pompa powiedzcie mi czy jeśli jedna osoba będzie kręcić kierownicą a ja spojrzę w zbiorniczek i jeśli żadna bąbelka powietrza się nie pojawi mogę być pewny że układ nie zasysa nigdzie powietrza z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
a pewny jestes co do płynu do wspomy czy jest taki jak ma byc?

mi tez wszyscy mówili tylko zielony febi bo taki ma być
w instrukcji pisze ATF- dexron zbiornik wyczyściłem ta tez pisze ATF - OL wiec zmieniłem ten febi na dexron i pompa ciszej działa

warto zajrzeć do instrukcji jak jest do tego auta , zobaczyć co producent przewidział



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości