
PozdraVWiam
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak jak napisałeś kręcąc kierownicą [najlepiej na podniesionym przodzie] wtedy nie słyszysz tarć kol o powierzchnie itp .. I jeżeli w zbiorniczku olej się nie pieni [miesza z powietrzem] to jest wszystko OK , objawy mogą być czegoś innego .Ale teraz przy tych warunkach moze jesteś przewrażliwiony na tym punkcieMati44 pisze:i teraz układ się zapowietrza lecz pewny nie jestem t
Jak nie masz piany jest OKMati44 pisze:sprawdzić niestety
a pewny jestes co do płynu do wspomy czy jest taki jak ma byc?Mati44 pisze:Witam jakiś czas temu wymieniłem w swoim MKIII AEE pompę wspomagania na używkę od MKIV 1.6 SR zalałem układ oryginalnym płynem VW zielony wszystko było super lecz po 600km postanowiłem wymienić płyn jeszcze raz żeby przepłukać układ wymieniłem też opaskę tą skręcaną na wężu przy pompie i zaczęły się problemy pompa pracuje raz normalni a raz jakoś tak głośniej trochę podczas kręcenia kołami na postoju i mam obawy że opaska którą wymieniłem przecięła delikatnie ten gumowy wąż ponieważ była węża od oryginalnej a dokręciłem ją bardzo mocno niepotrzebniei teraz układ się zapowietrza lecz pewny nie jestem to tylko moje przypuszczenia ale chciałbym to sprawdzić zanim siądzie kolejna pompa powiedzcie mi czy jeśli jedna osoba będzie kręcić kierownicą a ja spojrzę w zbiorniczek i jeśli żadna bąbelka powietrza się nie pojawi mogę być pewny że układ nie zasysa nigdzie powietrza z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości