Kontrolka Oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka Oleju
Witam , z rana przy -20 po odpaleniu golfika swiecila sie kontrolka oleju przez ok 10min. Olej zamarzł? cos moglo sie stac?
Kontrolka Oleju
Myślę że to nie olej, bo po 10 min bez ciśnienia oleju szukał byś dzisiaj silnika. Pewnie czujnik się skończył.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Kontrolka Oleju
ale teraz przez chwile z rana sie zapala przygazuje i znika ? olej sprawdzalem jest mozliwe aby czujniczek przymarzl?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kontrolka Oleju
może czujnik, może wsuwki tylko trzeba poprawić a jednak trzeba by sprawdzić ciśnienie oleju bo po coś te czujniki są.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kontrolka Oleju
na zimnym, przy mrozie olej jest gęsty, teoretycznie wtedy jest większe ciśnienie w układzie ale zimny olej może nie docierać wszędzie tam gdzie powinien. nie wiem gdzie jest umieszczony czujnik w układzie i jaki masz olej. mrugniecie kontrolki po odpaleniu przez sekundę czy dwie to norma ale dłużej nie powinna się świecić. pompa oleju ok?
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Kontrolka Oleju
Coś nie tak z tą kontrolką 10min to naprawde długo. Jaki olej masz zalany? Praktycznie silnik był by juz zatarty Także myśle że wina leży po stronie czujnika. Ale posprawdzaj dobrze wszystko. A jak chodzi z tą kontrolką to jak by nie było ciśnienia naprawde to stukały by szklanki i to mocno. Jeżeli silnik chodził cicho i normalnie to raczej ciśnienie było.
I LOVE MK3
- krisss.79
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
- Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA
Kontrolka Oleju
Umnie tez wczoraj podczas odpalania mrugała kontrolka oleju,auto ledwie odpalilo ,tak jakby padal akumulator,jak sie pozniej okazalo odma zamarzla i wyciekl olej z pod uszczelniacza walka rozrządu prawie litr oleju,olej wywalilo takze korkiem wlewu oleju a pod korkiem byla kremowa maź.Korek zbiorniczka wyrownawczego byl poluzowany tak jakby cisnienie wody bylo za duze.I teraz pytanie czy moglo to byc spowodowane duzym cisnieniem w silniku i zamarznięta odma?.
Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
- krisss.79
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
- Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA
Kontrolka Oleju
A czemu tak uważasz?trollu pisze:uszczelka pod głowicą
maz pod korkiem mogla byc spowodowana krótkimi odcinkami jakimi teraz pokonuje!
Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
Kontrolka Oleju
krisss.79 pisze:Korek zbiorniczka wyrownawczego byl poluzowany tak jakby cisnienie wody bylo za duze.
no to teraz mi powiedz co ma odma do układu chłodzenia? chyba że przy tej pogodzie zagotowałeś chłodnicękrisss.79 pisze:I teraz pytanie czy moglo to byc spowodowane duzym cisnieniem w silniku i zamarznięta odma?.
co do mazi to prawda,ale np u mnie pod korkiem czysto, chociaż robię kawałki po 4km
- krisss.79
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
- Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA
Kontrolka Oleju
Nie wiem ,chociaz ja sobie tak tlumacze ze jesli zrobilo sie cisnienie w silniku ze wywalilo olej,to takze cisnienie plynu chlodniczego w silniku moglo byc wieksze ze wywalilo plyn.trollu pisze:no to teraz mi powiedz co ma odma do układu chłodzenia? chyba że przy tej pogodzie zagotowałeś chłodnicę
Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
Kontrolka Oleju
a co ma piernik do wiatraka? gdzie masz połączone układy chłodzenia i smarowania? Ciśnienie oleju to jedno, ciśnienie w układzie chłodzenia to drugie. Jedno na drugie niema wpływu.
jakby wywaliło ci płyn chłodniczy to mógłbyś mieć zapowietrzony układ albo zagotowałeś silnik. ale przy tej temperaturze i o ile dobrze zrozumiałem to zaraz po odpaleniu cieżko zagotować silnik. a co masz w chłodnicy? jakiś płyn/woda, stary/nowy? może zamarzł?
Tyle że mi to trochę śmierdzi że olej i płyn na raz poszedł. właśnie w przypadku przerwania uszczelki pod głowicą można powiedzieć że "działają na siebie ciśnienia w silniku" a dokładniej ciśnienie z cylindra przez przerwaną uszczelkę "ucieka" do kanałów chłodzących
jakby wywaliło ci płyn chłodniczy to mógłbyś mieć zapowietrzony układ albo zagotowałeś silnik. ale przy tej temperaturze i o ile dobrze zrozumiałem to zaraz po odpaleniu cieżko zagotować silnik. a co masz w chłodnicy? jakiś płyn/woda, stary/nowy? może zamarzł?
Tyle że mi to trochę śmierdzi że olej i płyn na raz poszedł. właśnie w przypadku przerwania uszczelki pod głowicą można powiedzieć że "działają na siebie ciśnienia w silniku" a dokładniej ciśnienie z cylindra przez przerwaną uszczelkę "ucieka" do kanałów chłodzących
- krisss.79
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
- Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA
Kontrolka Oleju
Mam petrygo,tylko ze troche mix,tzn-dolewalem ostatnio ze 2 litry swiezego plynu przy zmianie termostatu.trollu pisze: a co masz w chłodnicy? jakiś płyn/woda, stary/nowy? może zamarzł?
W poniedzialek jade do mechanika i wtedy napisze co bylo.
Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości