Kompresor G60, czy da sie podpiąć do każdego auta?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nowicjusz666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 28, 2008 15:10
Lokalizacja: Częstochowa

Kompresor G60, czy da sie podpiąć do każdego auta?

Post autor: nowicjusz666 » czw lis 04, 2010 20:07

Witam!
Zastanawiam się czy kompresor od G60 da sie podpiąć do każdego auta. Czy ktoś tak bawił?


Był Poldek Plus, był Golf III, był Peugeot 106, była Laguna I, jest Calibra 150km

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Kompresor G60, czy da sie podpiąć do każdego auta?

Post autor: roger18sx » czw lis 04, 2010 22:14

jak by tak do 2,0 2e pasowało i działalo to by bylo super


VW NA ZAWSZE

nowicjusz666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 28, 2008 15:10
Lokalizacja: Częstochowa

Kompresor G60, czy da sie podpiąć do każdego auta?

Post autor: nowicjusz666 » pt lis 05, 2010 23:01

kompresor ten napędzany jest paskiem, tak wiec zastanawiam się w czym mógłby być problem. Ja w swoim aucie też mam "odkurzacz" chociaż sam nie wiem na jakiej zasadzie u mnie działa.


Był Poldek Plus, był Golf III, był Peugeot 106, była Laguna I, jest Calibra 150km

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Kompresor G60, czy da sie podpiąć do każdego auta?

Post autor: xxMAXIMxx » pt lis 12, 2010 20:18

Nie da sie to parasola w otworzyć
Pewnie że sie da, tylko trzeba sobie odpowiedzieć czy jest sens?
bez xxxxx pln nie ma sie co zabierać
tak na prawdę to zabieg jest bardzo podobny do uturbiania, tyle że wydech nie trzeba przerabiać. NA poczet tego, trzeba wykonać "zasilanie" kompresora, to znaczy właśnie pasek wielorowkowy. Musisz odprężyć silnik np: drugą uszczelką pod głowicę (najtańsza opcja), sprawdzić czy twoje wtryski i pompa paliwa wydolą, następnie dorobić smarowanie kompresora, łapę, ewentualnie przesunąć alternator. Do tego dołożyć jakiś IC. Najlepiej było by też zmienić kompa na DIGI I, razem z COPOT'em oraz krokowcem (regulator niskich obrotów). Aha i jeszcze przepustnica z G60. Jak to już będzie zrobione trzeba przerobić mapę paliwową... i koniec.

hahhahaha TYLKO tyle


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości