Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » śr lis 10, 2010 19:08

Witam

Wyciągnąłem gaźnik, bo auto jakoś buta nie miało. Pobawiłem się nastawnikami przepustnic, popatrzyłem czy wszystko działa sprawnie od strony mechanicznej... W sumie to nic nie rozkręcałem... Sprawdziłem miernikiem tylko czy silnik krokowy nie ma zwarcia do masy, czy potencjometr przepustnicy jest sprawny, wężyki powyciągałem sprawdziłem czy nie ma jakichś nieszczelności...

Założyłem gaźnik i okazuje się że teraz cały czas obroty są wysokie - nie mam obrotomierza, ale będzie jakieś 2500 lub 3000 obr/min Po rozgrzaniu silnika dalej to samo... za każdym razem kiedy wrzuce na luz obroty odrazu wzrastają

I co uszkodziłem czy w ogole co się stało... ; [


Power Of Engine

marcin1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 20:16

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: marcin1989 » śr lis 10, 2010 19:29

sprawdz linke od gazu,moze masz za mocno naciągnięta.



jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » śr lis 10, 2010 19:52

Linka luźniutka jest...


Power Of Engine

marcin1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 20:16

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: marcin1989 » śr lis 10, 2010 20:02

moze uszkodziles krokowca



jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » śr lis 10, 2010 21:01

W jaki sposób ? Zwykłym miernikiem elektronicznym?


Power Of Engine

marcin1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 20:16

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: marcin1989 » śr lis 10, 2010 21:34

nie wiem jak,ale moze sprobuj inny wstawic i zobacz jak sie bedzie zachowywac



jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » śr lis 10, 2010 22:14

Na gazie ma cały czas wysokie. A po przełaczeniu na benzyne to tak jak by ktos mi gaz naciskał na 2 sekundy i puszczał i tak ciagle w kółko :O co to może być


Power Of Engine

marcin1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 20:16

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: marcin1989 » śr lis 10, 2010 22:37

jesli faluja obroty to wina krokowca



Awatar użytkownika
tom33k
...
...
Posty: 1407
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:55
Lokalizacja: Stare Pole/Malbork

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: tom33k » śr lis 10, 2010 22:59

Ja miałem tak jak pękł mi wężyk podciśnieniowy do nastawnika przepustnicy i po prostu nastawnik się nie cofał, po wymianie wężyka podciśnieniowego wszystko wróciło do normy.



jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » czw lis 11, 2010 14:37

Na pewno nie sa to wezyki (bo jak mu sciagne obudowe filtra powietrza i parze jak auto wlaczone na benzycie to samoistnie przeslona sie zamyka i otwiera - czas tego cyklu sie nie zmienia - ciagle co 2 sekundy). A sonda ?


Power Of Engine

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: Lipek81 » sob lis 13, 2010 01:01

To jest problem elektryczny na 100%. Kiedyś robiłem różne eksperymenty i odłączałem po kolei po jednym kabelku z nastawnika (po jednym pinie, nie cała wtyczka). I teraz, o ile pamiętam, jak się odłączyło któryś kabelek od potencjometru tego, który jest w nastawniku przepustnicy, to było właśnie takie zachowanie - tak, jakby ktoś dodawał i puszczał gaz w idealnie równych odstępach czasu. Poszukaj sobie w tym temacie - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389" onclick="window.open(this.href);return false; - tam to dokładnie opisałem - niestety nie pamiętam która strona tematu, ale to będzie mniej więcej między wrzesień 2007 a maj 2008 - jakoś tak to robiłem.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: Lipek81 » sob lis 13, 2010 01:08

tutaj masz to opisane - udało mi się znaleźć - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=405" onclick="window.open(this.href);return false;



jbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:54

Pierburg 2ee Bardzo wysokie obroty cały czas

Post autor: jbus » śr mar 16, 2011 19:19

Wiecie co było.

Był uszkodzony nastawnik przepustnicy dolnej. Otóż to nie była membrana tylko ta plastikowa blaszka nie dociskała uszczelki osłaniającej układ elektroniczny - od jego strony też jakieś wloty powietrza są .. nie pogłębiając tematu zasmarowałęm to silikonem i działa wszystko normalnie. ;)) Dziekuje wszystkim za udział w temacie


Power Of Engine

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości