regeneracja pompy od wspomagania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Mati44 » wt lis 02, 2010 21:41

na nim względem tego otworu w pompie tego na dole



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: ciachotdi » śr lis 03, 2010 07:09

tak



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Mati44 » śr lis 03, 2010 17:28

Ok czyli teraz już wszystko wiem kupiłem ściągacz żeby ściągnąć ten dynks od koła pasowego z tego wałka ale nie chce zejść



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: ciachotdi » śr lis 03, 2010 20:42

wkręć dłuzsze śruby w trzy otwory na których zamontowane jest koło i wkręcaj kazdą z nich po trochu i powinno zejść



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Mati44 » sob lis 20, 2010 14:58

Witam jakiś czas mnie nie było na prawdę wielkie dzięki za pomoc po + oczywiście.
Niestety przez moją nie uwagę i pospiech uszkodziłem główny wałek pompy :grrr: postanowiłem wiec kupić oryginał używkę od MKIV 1.6SR ogólnie pompa jest zupełnie identyczna poza jednym szczegółem górnym mocowaniem węża nie wiem jak to opisać ale ta śruba w którą wkręca się wąż jest trochę wyższa niż ta w MKIII i dlatego uszczelniacz który jest na końcu tego węża niedojdzie do końca przez co układ morze być nieszczelny ogólnie wszystko da się skręcić gwint jest identyczny ale czy nie będzie ciekło to nie wiadomo na szczęście jest kilka rozwiązań tego problemu
1. Zostawić tak jak jest i mec nadzieje że będzie szczelne ewentualnie poprawić jakby co :)
2. Zastosować na gwincie taśmę uszczelniającą teflonową dla pewności
3. Podkładka miedziana ale wtedy gwint będzie wkręcał się jeszcze płyciej
4. A morze spróbować przełożyć te zaworki w pompie razem z tą nakrętką ze staraj pompy z mkIII tylko nie wiem jak odkręcić ten zaworek w pompie z MKIV ponieważ jest on bardzo mocno przykręcony a niema za bardzo jak tej pompy zamocować w imadle trzeba było by ją w wzdłużanie ustawi i skręci imadło ale to chyba dość ryzykowne
Jak sądzicie które rozwiązanie według was było by najlepsze jest tam chyba dość spore ciśnienie prawda
Z góry dzięki za odp
PozdraVWiam



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Mati44 » sob lis 20, 2010 15:02

1292302850.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Pioteros » wt mar 29, 2011 10:19

przepraszam za odgrzanie kotleta, ale jakie dokladnie oznaczenia maja lozysko i simering pompy w mk3 TDI AFN? chce zregenerowac swoja pompe


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: ciachotdi » śr mar 30, 2011 15:47

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... e&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;
wystarczy poszukać :rotfl:



avensis27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:45

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: avensis27 » pn sty 13, 2014 19:16

Witam, regenerują sobie pompe wspomagania. Wymieniłem łożysko i simmering. Pekła mi 2 razy ta tulejka na bieżni dolnej co nachodzi na wałek jak zbijałem bebenek z łopatkami.. Załatwiłem taką częśc ze szrotu, jest taka sama ale jednak nie moge złożyc pompy tak by tylny dekielek wszedł na swoje miejsce i włożyć pierscien zabezpieczający. Zrobiłem sobie zdjecia jak rozbierałem co i jak jest zamontowane, i w analogiczny sposób składam, jednak ten bebenek na którym są łoopatki nie nabija sie do końca bo wystawały z niego kawałek frezy z wałka a teraz nabija się troche. Ta dolna podstawa trafia w ten bolczyk na dole i 2 bolczyki też są włożone prawidłowo. Od razu zakładam że to nie wina nowego oringu przy dekielku bo bez niego też nie chce sie złożyc. Opisze co robiłem, mozę tu gdzies jest błąd.

Nabiłem simmering, na to wałek z łożyskiem,seger, do srodka sprężyna, ta tulejka ,bieżnia dolna na to(trafiałem na ten krótki bolczyk) ,2 dłuższe bolczyki, bierznia boczna( z tymi 3 dziurkami do góry), i na to ten dekielek no i nie wchodzi.

Bardzo bym prosił o jakąś informacje jak to poskładać do kupy, zależy mi na czasie bo nie mam czym do pracy jezdzić.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: ciachotdi » pn sty 13, 2014 21:30

zapodaj jakieś foto, może wtedy coś pomożemy


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

avensis27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:45

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: avensis27 » wt sty 14, 2014 10:45

Foto zapodam póżniej bo w pracy jestem. Ale czy ta tulejka bo jest na bierzni dolnej to Ona powinna byś wciśnieta w obudowe pompy do pierwszego przetłoczenia ?? I czy bierznie dolną sie wkłada luźno tak żeby sprezyna ją dociskała czy trzeba ją tam wbić bądz na prasie wcisnąć. Nie widziałem jak to było zmontowane bo wyszło wszystko na raz jak uderzyłem od strony łożyska.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: ciachotdi » wt sty 14, 2014 14:04

http://obrazki.elektroda.net/70_1268337116.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
takie masz czesci ?


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

avensis27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:45

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: avensis27 » wt sty 14, 2014 18:47

Dokładnie wszystko sie zgadza, ale brakuje na foto jeszcze takiej metalowej tulejki która była na przetłoczeniu wałkapod bierznią dolna.



Vincent27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 15:23
Lokalizacja: Płock

Re: regeneracja pompy od wspomagania

Post autor: Vincent27 » czw sty 16, 2014 10:34

Ja mam też podobny problem, robiłem regeneracje z fotoporady zamieszczonej na forum a nawet sugerowałem sie innymi. I jakoś to złożyłem ale jak zamontowałem to wspomaganie nie działa. Też miałem problem z nałozeniem bebenka z łopatkami na frezy bo wchodził troche i przy mało wiele lekkim puknięciu zszedł z frezów. A robiłem tak jak kolega avensis_27.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości