Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » pn paź 18, 2010 23:21

znalazłem na allegro aukcje kolesia co stacza i wywarza koła http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2729703" onclick="window.open(this.href);return false; wysle do niego koło, a mozcie mi powiedziec ile wazy koło zamachowe od SB? zebym mial jakis odnosnik co do wagi koła od TDI(zebym wiedzial ile stoczyc), i kolejne pytanie, mysle nad sprzegłem 240mm da rade wstawic? nie moglem sie dokopac na forum jak to zrobic...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: t0mal » wt paź 19, 2010 08:28

Nie ma sensu, sprzęgło z 1Z spokojnie da radę i prędzej wał pęknie, chyba że planujesz jakieś super tdi swapować.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » wt paź 19, 2010 18:09

no wiesz planuje przynajmiej 200km i ponad 300Nm, ile odelzyc koło od tdi? tak zeby mialo to rece i nogi? myslalem zeby całosc razem z dociskiem i sprzegłem była o 1 kg ciezsza od kompletu SB, tak zeby nie przedobrzyc... nie chce z kolei zbyt lekkiego koła bo jazda przy nizszych obrotach bedzie udręką...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » wt paź 19, 2010 21:31

wazyłem komplety od SB wazy prawie 9 kg a od TDI 15 z czego kolo sb prawie 5 kg a tdi 9kg zeby zrowanc masy kompletow musze kolo od TDI odelzyc o 6 kg nie uwazacie ze to troche za duzo?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: t0mal » śr paź 20, 2010 08:33

Nie, zazwyczaj odchudza się to koło o 5kg, lub więcej, tyle że w benzynie.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » śr paź 20, 2010 11:20

kolo da sie stoczyc o 4 kg, czyli waga kompletu bedzie okolo 11kg... no cos musze to przezyc... załoze dodatkowe podpory wału ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: t0mal » śr paź 20, 2010 12:42

Daj płytę pod blok, taką jak do hondy



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » śr paź 20, 2010 18:09

t0mal pisze:Daj płytę pod blok
jaka płyte?;> nie rozbierałem hondy to nie wiem jak to wyglada....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: t0mal » śr paź 20, 2010 22:09

O takie coś mi się rozchodzi http://www.turbomagazine.com/features/0 ... to_10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To jest do silnika V6, jak widać na następnym zdjęciu kolo dorobił przedłużkę do smoka pompy olejowej i splanował blok razem z podporami.
Do hondy można nawet dostać taką płytę w formie odlewu razem z podporami wału.

Jak już zabierasz się za wzmacnianie silnika to nie zapomnij o wałku pośrednim, na vwdiesel.net był właśnie taki mocny 1.6 który się rozpadł, bo wspomniany wałek pękł na dwie części. Przydałoby się dotoczyć nowy, ze stali, i bez przeciwwagi.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » czw paź 21, 2010 00:08

t0mal pisze:był właśnie taki mocny 1.6 który się rozpadł
słyszłaem o tym... narazie nic z tym nie zrobie
t0mal pisze:Do hondy można nawet dostać taką płytę w formie odlewu razem z podporami wału.
do hondy moze i tak... ale do vw raczej nie..na vwdiesel net widzialem do golfa taka forme :hmm: ale w polsce to raczej nie do dostania.... wiec zostaja mi tylko moje customowe podpory wału takiego typu http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ ... 74_img.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: t0mal » czw paź 21, 2010 00:30

Kup sobie kawałek stali i daj komuś do wycięcia, co to za filozofia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości