[mk2] kick-down w dieslu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] kick-down w dieslu
Witam
Mam takie pytanie, co prawda dotyczy ono passata diesla w automacie, ale że jest on z epoki golfa 2, to napewno to chodzi tak samo. Nie wiedziałem, w którym dziale umieścić ten temat.
Chodzi mi to to czy orientujecie się na jakiej zasadzie działa kick-down w tych silnikach? Co jest odpowiedzalne za to? Z góry dzięki za jakieś informacje. Bo szukam i nic nie zajduję, a w nowszych autach to już zupełnie co innego. Jeszze raz dzięki za pomoc, bo dosyć ważna sprawa.
Mam takie pytanie, co prawda dotyczy ono passata diesla w automacie, ale że jest on z epoki golfa 2, to napewno to chodzi tak samo. Nie wiedziałem, w którym dziale umieścić ten temat.
Chodzi mi to to czy orientujecie się na jakiej zasadzie działa kick-down w tych silnikach? Co jest odpowiedzalne za to? Z góry dzięki za jakieś informacje. Bo szukam i nic nie zajduję, a w nowszych autach to już zupełnie co innego. Jeszze raz dzięki za pomoc, bo dosyć ważna sprawa.
[mk2] kick-down w dieslu
Nie jestem pewien dokładnie ale chyba linka od gazu zmienia bieg przy mocnym wciśnieciu. Jest połaczona z linką od skrzyni.
Ale nie jestem pewien do końca
Ale nie jestem pewien do końca
[mk2] kick-down w dieslu
Przy prawidłowo wyregulowanych linkach powinieneś go wyczuć na pedale pod koniec jego skoku. Wyczuwalna jest wówczas zmiana oporu gazu. Wówczas - o ile to możliwe zmieni bieg na niższy.
[mk2] kick-down w dieslu
No rzeczywiście sprawdziłem i było czuć różnicę na pedale . To chyba już wszystko jasne, nic tylko włożyć silnik i jeździć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości