Problemu ze stukaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » wt wrz 21, 2010 17:56

Witam , mam taki problem , dziś wymieniłem sprężyny z tyłu i odboje bo auto bylo zapadniete fest z tylu, po wymianie auto stoi jak powinno wszystko jest gitarka ale przy jezdzie w prawym amorku wydobywa sie dzwiek " puk puk puk " ale to tylko jak sa dziury, koleiny itd , gdy jade po prostej drodze problemu nie ma . Dodam że amory założone niecałe dwa miesiące temu . Pozdrawiam


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Problemu ze stukaniem

Post autor: miś fazi » wt wrz 21, 2010 19:01

pewny jesteś że to amortyzator , może stuka Ci tuleja metalowo - gumowa w belce



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » wt wrz 21, 2010 22:19

tzn gdzie to dokladniej jest? Powiem tak do 13 dzis wszystko bylo okej, po wymianie sprezyn i odboji zaczelo mi stukac cos po prawej stronie, nie wiem czy to amorek, tata powiedzial ze to gdzies przy kole bardziej. Pozdro


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Awatar użytkownika
golfik88
...
...
Posty: 714
Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: golfik88 » śr wrz 22, 2010 11:40

Obrazek

numer 18, znajduje sie ona w miejscy gdzie belka jest zamontowana do podwozia za pomoca wspornika ;)



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » śr wrz 22, 2010 16:58

dzieki, pozdrawiam


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

Problemu ze stukaniem

Post autor: Krzychu161190 » śr wrz 22, 2010 18:52

Jak Po zmianie sprężyn to może być nie dokładnie skręcony amortyzator



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » śr wrz 22, 2010 19:36

Wszystko jutro po szkole posprawdzam i dam znac co i jak, wiem ze ojciec jak skrecal w bagazniku ta sróbe tam to przed odkreceniem byla na 21 a jak wymienilismy sprezynki i odboje to na 20 i wiecej nie podkrecalismy , musi byc te 21? bo amorek ze spodu jest dokrecony dobrze


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » czw wrz 23, 2010 16:58

Panowie więc tak amortyzator skrecony dokładnie, bardzo dobrze, srube przy belce tez sprawdzalem, rowniez dobrze sie trzyma, juz sam nie wiem co to moze byc?


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Awatar użytkownika
golfik88
...
...
Posty: 714
Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: golfik88 » czw wrz 23, 2010 17:31

no to moze jednak masz wybita tuleje :chytry: a tlumik dobrze jest zamocowany ?? chodzi mi o wieszaki gumowe nie sa porosciagane juz?? :chytry:



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » czw wrz 23, 2010 17:53

nie umiałem znalesc tej tuleji na kanale ;/ a tłumik raczej dobrze, jeszcze jutro go sprawdze, ale jak się przysłuchasz to tak jak to stuka to po prawej stronie więc tłumik raczej odpada, ale go sprawdzę. A co do tuleji to wątpie zeby tak z dnia na dzien tak sie zrobila ??? To dosyc glosno slychac w aucie te trzaskanie jak jade po dziurach wiec watpie zeby to ta tuleja była


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

Problemu ze stukaniem

Post autor: Krzychu161190 » czw wrz 23, 2010 18:49

A może fabrycznie wadliwy anortyzator??? albo przy skręcaniu amortyzatora i sprężyny możne to ta pierwsza śruba??



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » czw wrz 23, 2010 18:51

nie bo dlugo jezdzilem juz na tym amorku i nic takiego nie dzialo sie , pierwsza TZN KTORA? ta wyzej czy nizej? bo sa dwie jak sciagniemy ta oslone gumowa , jedna jest wyzej jak ja odkrecisz jest pozniej nizej srobka znowu


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

Problemu ze stukaniem

Post autor: Krzychu161190 » czw wrz 23, 2010 19:01

Ta bliżej sprężyny ja miałem podobna akcje tylko z przodu



Awatar użytkownika
kox19
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt cze 25, 2010 14:30
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemu ze stukaniem

Post autor: kox19 » czw wrz 23, 2010 19:13

juz to dokrecilem prawie na maxa ta co mowisz i dalej to samo


Było MK II 1.3 NZ a jest MK III 1.6 AEE.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości