Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
- Lokalizacja: woj. podlaskie
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Witam.
Gdy zaciągam ręczny czuje luz muszę go wyżej zaciągać, moje pytanie jest następujące czy da radę samemu naciągnąć? i jakąś instrukcję gdzie i jak ?
Gdy zaciągam ręczny czuje luz muszę go wyżej zaciągać, moje pytanie jest następujące czy da radę samemu naciągnąć? i jakąś instrukcję gdzie i jak ?
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Nie jest trudno... popatrz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214312" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214312" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Musisz ściągnąć końcówkę tunela środkowego, obudowę ręcznego, inaczej wyciągasz popielniczkę tylną, pod nią jest wkręt i wyciagasz ją na zaciągniętym ręcznym, tak aby rączka ręcznego nie przeszkadzała, zobaczysz wówczas linki.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
- Lokalizacja: woj. podlaskie
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Panowie znalazłem na forum także temat o hamulcu awaryjnym i tam napisane jest podnieść tył auta i tam patrzyć żeby za mocno nie naciągnąć żeby kół nie zablokowało. Zaś w linku który podał don vittorio jest napisane cytuję:"Przy kołach nie ma nic do ruszania od hamulaca ręcznego." to więc jak podnosić auto z tyłu i ogarniać czy po prostu naciągnąć tak żeby nie było luzu ;> jak to jest? jak za mocno naciągnę to będzie lipa..?
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
"Przy kołach nie ma nic do ruszania od hamulaca ręcznego" Koło podnosisz i patrzysz w trakcie dokręcania czy nie dowaliłeś za mocno i blokują się koła w trakcie kręcenia a później jazdy...
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Dobra to ja sie podlacze pod temat. A co w przypadku gdy dawno dawno -mechanik ktory robil to w moim owczesnym aucie klal pod nosem, ze juz za bardzo nie ma z czego( i teraz nie pamietam: podniesc, czy podciagnac) i efekt byl taki ze niedlugo po tym jak mi niby ten reczny zrobil, to hamulec reczny nie byl w stanie utrzymac auta w miejscu gdy to stalo na niewielkim chociaz wzniesieniu...Tylko ze wtedy jakos tak sie stalo ze tamto auto zostalo sprzedane, a teraz zaczynam miec podobne objawy i chce sam ten reczny zrobic... Wiec po czym w ogole poznac ze "jest z czego naciagac" lub ze wlasnie za bardzo nie ma... i co wtedy?A jak juz dobiore sie do tego to chcialbym to skonczyc i zrobic- pewnie poproswze o pomoc kumpla, ktory jest w tym bardziej biegly:) ale od przybytku wiedzy glowa nie boli... wiec ?
kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
Mógł tak powiedzieć, jeśli regulacja była już na końcu i nie było więcej gwintu, który jest na końcu linki. Ale wtedy można zastosować patent typu "jaklaś tulejka na gwintowany pręcik" i po sprawie. Tylko że to rzeźba. Tę sprawę powiniem załatwić samoregulator. Możliwe że nie działał i trzeba było naciągać linką. Tyle że w pewnym momencie już więcej się nie da i pomimo naciągnięcia linki i tak nie hamuje. Możliwą przyczyną mogło być też nadmierne zużyciwe bębna...
Popatrz jeszcze na to, powinno coś rozjaśnić....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a+szcz%EAk" onclick="window.open(this.href);return false;
Popatrz jeszcze na to, powinno coś rozjaśnić....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a+szcz%EAk" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
- Lokalizacja: woj. podlaskie
Czy trudno jest naciągnąć linkę od ręcznego samemu?
na luzie zdjąłem całe obudowanie i co zobaczyłem ;] luz na śrubkach nawet nie naciągałem tylko dopchnąłem i podkręciłem (ręczny był zwolniony) i wajcha nie miała luzu na zwolnieniu wszystko grało koła też good, ale kurde najgorsze jest to że jak pociągnąłem ręczny to jedna storna się bardziej odciąga a druga mniej i wychodzi że ta blaszka jest w ukosie a na logiczne myślenie powinna równiutko chodzić przy odciągniecie
rysunki przedstawiają blaszkę i 2 linki>
rysunki przedstawiają blaszkę i 2 linki>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 64 gości