[mk4] Rozładowywuje się akumulator
: ndz lip 28, 2024 13:54
Witam serdecznie.
Może podpowie ktoś coś w problemie jakim jest rozładowywujący się się akumulator, pobór prądu mierzony i jest 0,8 po ok 10 minutach spada do 0,3 mAh czyli w normie.Akumulator jest roczny był sprawdzany jak i ładowanie w normie.
Podłączony pod VAG pokazał błędy 928,912,913,930,931 - nieprawidłowe sygnały siłownik zamka centralnego lewy przód, przełącznik szyby, czy może być spowodowane to tymi rzeczami- winny był by moduł komfortu?
Problem w sumie pojawił się po tym jak musiałem wymienić sterownik wentylatorów(zimą zaliczony rów i się rozszczelnił) teraz nie chciał załączyć się wentylator od klimy, wymieniłem na używkę ale poprzednik miał zrobione coś takiego że żyła z pinu 4 była podłączona bezpośrednio do styku w sterowniku. Do przewodu z wiązki był dołożony kabelek który był wlutowany w środku sterownika, tak jakby przy wtyczce ten 4 pin ugnił i był pominięty a puszczony bezpośrednio w sterownik.
Zakładając inny sterownik(jest taki sam jak poprzednik ori) przywróciłem ten pin we wtyczce i jest teraz podłączone normalnie jak fabrycznie. Czy może tu jest problem?Chociaż wątpie dla mnie to wygląda że ten przewód ugnił przy wtyczce i ktoś zrobił obejście teraz przywróciłem fabryczne podłączenie.Może to po prostu zbieg okoliczności...
Czy jeszcze jakiś przekaźnik może się zawiesza? przez ok 2 miesiące rozładowało 3 razy akumulator.
Dzięki z góry za porady.
Może podpowie ktoś coś w problemie jakim jest rozładowywujący się się akumulator, pobór prądu mierzony i jest 0,8 po ok 10 minutach spada do 0,3 mAh czyli w normie.Akumulator jest roczny był sprawdzany jak i ładowanie w normie.
Podłączony pod VAG pokazał błędy 928,912,913,930,931 - nieprawidłowe sygnały siłownik zamka centralnego lewy przód, przełącznik szyby, czy może być spowodowane to tymi rzeczami- winny był by moduł komfortu?
Problem w sumie pojawił się po tym jak musiałem wymienić sterownik wentylatorów(zimą zaliczony rów i się rozszczelnił) teraz nie chciał załączyć się wentylator od klimy, wymieniłem na używkę ale poprzednik miał zrobione coś takiego że żyła z pinu 4 była podłączona bezpośrednio do styku w sterowniku. Do przewodu z wiązki był dołożony kabelek który był wlutowany w środku sterownika, tak jakby przy wtyczce ten 4 pin ugnił i był pominięty a puszczony bezpośrednio w sterownik.
Zakładając inny sterownik(jest taki sam jak poprzednik ori) przywróciłem ten pin we wtyczce i jest teraz podłączone normalnie jak fabrycznie. Czy może tu jest problem?Chociaż wątpie dla mnie to wygląda że ten przewód ugnił przy wtyczce i ktoś zrobił obejście teraz przywróciłem fabryczne podłączenie.Może to po prostu zbieg okoliczności...
Czy jeszcze jakiś przekaźnik może się zawiesza? przez ok 2 miesiące rozładowało 3 razy akumulator.
Dzięki z góry za porady.