Swap Mk3 Mk2 na 1.8T
: czw lut 15, 2018 15:51
Witam serdecznie jestem tu nowy na tym sławnym forum.
Mam trochę luźnej gotówki i wymyśliłem sobie Golfa Mk3 lub Mk2 z silnikiem 1.8T 150-180km.
Interesuje mnie jedna rzecz, mianowicie chciałbym pozostawić oryginał w środku. Czyli zegary, czy da się podłączyć wszystkie parametry nowego silnika np. obroty, prędkość, kontrolki i inne w stare zegary w obydwóch przypadkach. Będę miał całego dawce, immobilizera nie będzie.
Czy ktoś powiązał technologie lat 90-tych z nową lat 20-tych.
Z resztą sobie poradzę i proszę o konkretne odpowiedzi. Mk3 to chyba tak ale jak wygląda sprawa z Mk2, bo jak da radę to szukam dwójeczki. Pozdrawiam
Mam trochę luźnej gotówki i wymyśliłem sobie Golfa Mk3 lub Mk2 z silnikiem 1.8T 150-180km.
Interesuje mnie jedna rzecz, mianowicie chciałbym pozostawić oryginał w środku. Czyli zegary, czy da się podłączyć wszystkie parametry nowego silnika np. obroty, prędkość, kontrolki i inne w stare zegary w obydwóch przypadkach. Będę miał całego dawce, immobilizera nie będzie.
Czy ktoś powiązał technologie lat 90-tych z nową lat 20-tych.
Z resztą sobie poradzę i proszę o konkretne odpowiedzi. Mk3 to chyba tak ale jak wygląda sprawa z Mk2, bo jak da radę to szukam dwójeczki. Pozdrawiam