Strona 1 z 1

Lupo EGR

: śr sty 10, 2018 20:02
autor: rodek
witam
W samochodzie Lupo z silnikiem AUC na zaworze EGR jest cały czas napięcie , zawór otwarty , świeci kontrolka check .Proszę o informację czy tak ma być i kiedy ten zawór powinien się zamykać oraz czy zawór EGR ma po drodze od sterownika jakiś przekaźnik . Mam wrażenie ,że po zapłonie i pracy silnika na biegu jałowym zawór powinien być zamknięty a otwierać się przy hamowaniu silnikiem lub przy większych stałych obrotach . Z góry dziękuję za informację .

Lupo EGR

: śr sty 10, 2018 23:09
autor: marcin7x5
Zawór egr otwiera się tylko przy określonych warunkach czyli temp silnika powyżej 40* i średnie obciążenia silnika czyli od ok 2000-3500 Obr. Na jałowym i pełnej mocy mysi być zamknięty. Steruje tym ecu. Sprawdź przewody od wtyczki ecu aż di wtyczki przy egr pod kątem zwarcia .

Lupo EGR

: czw sty 11, 2018 08:58
autor: rodek
a czy po drodze od ecu do egr-a jest przekaźnik , napięcie mam cały czas i raczej zwarcie odpada - kolega podłączył prostego Vag-a i po włączeniu testu słychać pracę egr-a ( specyficzne cykanie )

Lupo EGR

: czw sty 11, 2018 11:41
autor: wesol
Nie nie ma. Egr jest sterowany masą z ecm. Dlatego napięcie jest cały czas po przekręceniu na zapłon.

Lupo EGR

: ndz sty 14, 2018 11:07
autor: rodek
a czy możesz mi podesłać schemat połączenia Ecu egr -rozpiskę pinów - spróbuję połączyć bezpośrednio egr z ecu - szukałem po instalacji i marnie mi o szło