Błedy z logowania, głównie napięcie i sterowniki

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Błedy z logowania, głównie napięcie i sterowniki

Post autor: pepepe » ndz gru 24, 2017 11:47

Witajcie od kilku tygodni mam dziwne zachowania w aucie
Climatronica nie posiadam od roku bo stopił mi się bezpiecznik przy akumulatorze, pozniej raz chcial a raz nie chcial odpalać samochód, teraz nie dawno wyłączył mi się silnik podczas jazdy przez miasto, migały kontrolki świec i po zrobieniu skanowania wyszło takie coś:

Kod: Zaznacz cały

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 018 FB 
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  2167
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 06402
4 Znalezione:  
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-00 - -
00671 - Cruise Control Switch (E45)
            25-00 - Unknown Switch Condition
00668 - Supply Voltage Terminal 30
            27-00 - Implausible Signal
18008 - Power Supply Terminal 15: Voltage too Low
            P1600 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 907 379  R 
   Component: ASR     20 IE CAN  0001
   Coding: 13404
   Shop #: WSC 11111
1 Błąd Zapis.:
65535 - Internal Control Module Memory Error
            00-00 -  -
Address 56     -------------------------------------------------------
   Controller: 6K0 035 186 C  
   Component:  Radio GRO         1V32 
   Coding: 00401
   Shop #: WSC 06402
2 Znalezione:  
00853 - Loudspeaker(s): Rear
            36-00 - Open Circuit
00856 - Radio Antenna
            29-00 - Short to Ground
Od czego zacząc? Czytam w internecie rozne tematy i kazdy mówi o czymś innym, a to swiatla stop a to sterownik... od czego zacząć? :otepienie:



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Błedy z logowania, głównie napięcie i sterowniki

Post autor: grg474 » ndz gru 24, 2017 16:36

najważniejsze to 2 ostatnie błędy - brak zasilania z aku i zasilania po stacyjce.do tego dodajmy
pepepe pisze:Climatronica nie posiadam od roku bo stopił mi się bezpiecznik przy akumulatorze, pozniej raz chcial a raz nie chcial odpalać samochód
co pokazuje, że naprawiać pewnie zaczniesz jak auto stanie gdzieś w drodze


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Re: Błedy z logowania, głównie napięcie i sterowniki

Post autor: pepepe » ndz gru 24, 2017 23:51

grg474 pisze:najważniejsze to 2 ostatnie błędy - brak zasilania z aku i zasilania po stacyjce.do tego dodajmy
pepepe pisze:Climatronica nie posiadam od roku bo stopił mi się bezpiecznik przy akumulatorze, pozniej raz chcial a raz nie chcial odpalać samochód
co pokazuje, że naprawiać pewnie zaczniesz jak auto stanie gdzieś w drodze
No ostatnio stanął w drodze i na szczęście kupiłem 5min prędzej czujnik temperatury płynu chłodzącego bo myślałem że to wina bujającej się temperatury 30'-90'C i prawie sobie ręce popatrzyłem. Po wymianie kontrolka świec się zapaliła ale wyleciało mi 1l płynu chłodniczego więc udałem się do sklepu po dolewkę.
Po 200m znów wysiadł i po odczekaniu 30m i dolaniu płynu spowrotem działał.

Dziś wymieniłem olej i filtr i nie mogłem wyjechać z garażu bo kontrolka świec nawet się nie pokazała.

Od czego zacząć? Mam nowy akumulator, klemy dość zniszczone pogięte na brzegach ale czyste.

Od czego zacząć proszę powiedzcie mi. Czy założyć nowe klemy bo to ich wina? Czy sprawdzić kable i jak się to robi? Szukać zawarcia w kablach niewiadomo gdzie?
Prosiłbym o podanie mi w punktach:)

Dziękuję z góry



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Błedy z logowania, głównie napięcie i sterowniki

Post autor: Qto » pn gru 25, 2017 00:20

pepepe pisze:No ostatnio stanął w drodze i na szczęście kupiłem 5min prędzej czujnik temperatury płynu chłodzącego bo myślałem że to wina bujającej się temperatury 30'-90'C i prawie sobie ręce popatrzyłem
szczęście jak cholera że odpalił bo to nie była wina czujnika :bajer:

Nie prądu...kable idące od aku to podstawa, masa na karoserii i silniku tak samo. Dalej zasilanie sterownika...czyli na początek przekaźnik - są tematy o tym problemie (brak kontrolki świec) - poszukaj



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości