Strona 1 z 1

VW Bora - ksenony - kilka pytań

: czw paź 19, 2017 19:32
autor: ciarek15
Witam. Tydzień temu założyłem do swojej Bory ksenony zakupione na aukcji. Miałem już zamontowane spryskiwacze reflektorów więc się pokusiłem :) Dostałem kompletne lampy z przetwornicami montowanymi od dołu lamp oraz przejściówki by pasowały do moich starych wtyczek. Okazało się że nie działa regulacja wysokości z kabiny. Przeszukiwać fora zauważyłem że to częsty przypadek. Znalazłem opis jak to przerobić :

"" czarny kabel idący od silniczka do urządzenia sterującego, który należy obciąć bezpośrednio przy wtyczce. Inny kabel (żółty) idzie od 11 pinu 12-pinowej wtyczki i wchodzi również bezpośrednio do urządzenia sterującego. Ten kabel należy również obciąć i połączyć z czarnym. Żółty kabel otrzymuje normalnie sygnały od czujników i przekazuje je dalej do urządzenia sterującego, które steruje silniczkiem. Przy tej zmianie omijane jest urządzenie sterujące. Dzięki tej małej modyfikacji możliwe jest sterowanie reflektorami od wewnątrz" pozniej " 

1. Czy ten opis z instrukcją jest prawidłowy ?
2. Co to jest "urządzenie sterujące" ?
3. Do czego jest wolny przewód wychodzący z przejściówki?
4. Czy żeby dokonać tej przeróbki należy zdemontować lampy z samochodu? Czy wystarczy zdjęcie zaślepek z tylu ?
5. Czy można... i czy warto zrobić tak by światła drogowe świeciły razem że światłami mijania ?
6. Czy to normalne że po założeniu ksenonów spalily się bezpieczniki świateł mijania 10A, dopiero po wymianie ich na 15A jest ok.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Obrazek

VW Bora - ksenony - kilka pytań

: pt paź 20, 2017 09:38
autor: matipro22
6. Bezpiecznik 15A musi być, miałem tak samo.

VW Bora - ksenony - kilka pytań

: pn paź 23, 2017 07:31
autor: ciarek15
Dzięki ;) A co do reszty pytań, jest ktoś w stanie się wypowiedzieć?