Wentylator nawiewu rozładowuje akumulator

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

japanzg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 16, 2017 11:22

Wentylator nawiewu rozładowuje akumulator

Post autor: japanzg » pn paź 16, 2017 11:31

Mam taki problem ogólnie jak mam wyłączony silnik i wentylator ustawiony np na 1 (czasami zapominam go wyłączyć), To w ciągu nocy rozładowuje mi nowy akumulator.
Dodam że sam wentylator na wyłączonym silniku nie działa ale jakimś cudem pobiera prąd z. Nie znam się na mechanice ani elektryce ale może ktoś wie w czym jest problem i jak go rozwiązać. Byłbym bardzo wdzięczny. Z samym wentylatorem mam tez inne problemy np nie działa ciepły nawiew na szybę ale to już poboczna sprawa. Jest to pierwszy mój Temat i dodam że szukałem podobnego ale w innych przypadkach wentylator działa na wyłączonym silniku.



Kondziu90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 25, 2017 10:29

Wentylator nawiewu rozładowuje akumulator

Post autor: Kondziu90 » śr paź 25, 2017 10:50

bardzo mozliwe, że masz gdzieś przebicie. Czasem niestety elektryka tak ssie napięcie, miałem podobnie z alarmem



japanzg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 16, 2017 11:22

Wentylator nawiewu rozładowuje akumulator

Post autor: japanzg » śr paź 25, 2017 19:28

Ok okazało się ze to nie do końca wentylator, jako że pobór prądu na wyłączonym silniku to 0,01A czli w normie.
Sprawdzałem z elektrykiem i alternator bankowo ładuje.
Odkręciłem masę, przetarłem powierzchnie papierem ściernym i popsikałem jakimś tam preparatem.
Akumulator dalej pada.