Strona 1 z 1

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: sob paź 07, 2017 21:32
autor: KoguT
Panowie czy zamontowanie "hebla" w MK3 wystarczy zrobić na głównym czerwonym przewodzie idącym od aku do skrzynki czy trzeba coś więcej kombinować?

Jeśli się nie mylę to po odcięciu głównego prądu w skrzynce silnik powinien zgasnąć. Czy mam rację?

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: sob paź 07, 2017 21:52
autor: merkava
Tak, ale tym samym stracisz np podtrzymanie zegarka, kodowanie radia i chyba reset dystansu bieżącego - w autku z komputrem więcej z tym zamieszania niż pożytku..

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: ndz paź 08, 2017 08:14
autor: KoguT
Właśnie tego oczekuję.
Całkowitego odcięcia prądu i żeby silnik gasł w momencie przekręcenia "hebla".

Tylko czy ten sposób będzie zgodny z homologacją FIA i załącznikiem J?

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: ndz paź 08, 2017 17:09
autor: Hubi14
Chcesz startować w rajdach a nie znasz załącznika J.. tam jest to opisane. Wystarczy poszukać 5 minut. Art. 253 punkt 13. Jak nie masz pewności to zadzwoń do PZM'otu bo to też nie może być zamontowany byle gdzie tylko w odpowiednim miejscu :)

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: ndz paź 08, 2017 21:17
autor: Qto
KoguT pisze:Panowie czy zamontowanie "hebla" w MK3 wystarczy zrobić na głównym czerwonym przewodzie idącym od aku do skrzynki czy trzeba coś więcej kombinować?
a tego nie zakłada się na przewodzie masowym? Zakładałem w paru swoich autach...i zawsze na masie montowałem

Główny wyłącznik prądu - "hebel"

: pn paź 09, 2017 11:49
autor: KoguT
Hubi14, znam załącznik tylko chodzi mi o to czy ma być także wykonana przerwa w miejscu akumulator - rozrusznik? Czy wystarczy sam główny przewód do skrzynki?