Strona 1 z 1

Kilka problemów nowe auto

: śr paź 04, 2017 16:59
autor: XisD
Witam,

Kupiłem niedawno Golfa IV 1998r. 1.6 3 drzwiowy. 100KM.
Jest to moje pierwsze auto więc mam kilka pytań jak je naprawić:


1.Gdy włączam wycieraczki to wracając dochodzą do samego dołu, następnie idą pare cm w gore i się zatrzymują tak jakby odbijają, i tak za kazdym razem.
2. Przy włączeniu blokady drzwi poprzez panel na przednich lewych drzwiach, drzwi po prawej stronie normalnie sie blokują lecz w drzwiach lewych ten kołek schodzi na dół po czym znowu wraca na pozycje górną.
3. Klimatyzacja nie działa pomimo że jest nabita, ale działa ogrzewanie.
4. Dostałem 1 kluczyk do owego samochodu chyba z lampką ktorej nie ma ale jest bateria w srodku czy da się jakos dorobić jeszcze jeden kluczyk i ile to kosztuje? nie dostałem pilocika czyli rozumiem ze centralnego juz nie mam jak uzyć?


Prosze o wyrozumiałość dla niektorch to błache usterki lecz nie dla początkującego kierowcy

pozdrawiam.

Kilka problemów nowe auto

: czw paź 05, 2017 08:00
autor: killah
Cześć

numer 1 - poszukaj na forum o zacinających się wycieraczkach. Nie przerabiałem tego osobiście ale z tego co wiem czyszczenie czegoś tam załatwia temat. Ale nie znam się na tym.

co do problemu numer 2 to poczytaj co poradziłem innemu forumowiczowi. Sam przerabiałem ten temat. U Ciebie na 90% zimne luty w zamku. Też odskakiwał mi rygiel w drzwiach. To problem szerzej znany jako problem z mikrostykiem/zimnymi lutami w zamku. Do ogarnięćia w 2 godzinki dla początkującego.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=7102431#p7102431" onclick="window.open(this.href);return false;

numer 3 - podepnij kompa. Ale tutaj to już niech się inni wypowiedzą.

numer 4 - znowu odsyłąm do mojego tematu. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=610586" onclick="window.open(this.href);return false;

Tutaj strzelam. Jeśli nie masz pilota to chyba tylko kodowanie immo Cię czeka. Do tego trzeba znać kod PIN licznika. Są 2 sposoby - firmy, które Ci ten kod wydobędą z licznika albo jeśli masz licznik VDO to używasz programu vag eeprom reader i zczytujesz sobie go na komputer. Do tego trzeba kabel diagnostyczny VAG.

Ale niech się koledzy wypowiedzą w sprawie pilota. Może trzeba by sprawdzić kompem co masz za centralkę i sprawdzić czy obsługuje piloty. Tutaj proszę mnie poprawić jeśli coś głupiego napisałem.

Kilka problemów nowe auto

: czw paź 05, 2017 17:35
autor: XisD
A jeszcze jedno, po wylączeniu radia, one dalej jest podswietlone i pojawia sie zegarek z inynmi napisami, a chce by całkowicie sie wylaczylo bez zadnych podswietlen, bo sie boje ze aku padnie w nocy. No chyba ze jedyna opcja odpinac panel za kazdym razem.

Kilka problemów nowe auto

: czw paź 05, 2017 19:05
autor: killah
Radio fabryczne, niefabryczne? Jesli niefabryczne to trzeba odpiac kabel plus podtrzymania ale stracisz pamiec stacji radiowych albo pogrzebac w ustawieniach radia po prostu. Jesli fabryczne to moze kodowanie. Ale chyba w fabrycznym nie ma zegarka (chyba)

Kilka problemów nowe auto

: pt paź 06, 2017 16:39
autor: XisD
Niefabryczne, pobawiłem sie i sam ustawiłem zegarek bo szukałem opcji by sie calkowicie wylaczal ale nie ma tego w opcjach, radio Sony.

Kilka problemów nowe auto

: pt paź 06, 2017 20:38
autor: killah
W pioneer z niskiej półki w drugim aucie miałem 2 typy opcji. Jedne ukryte włączane na wyłączonym radiu. Sprawdź instrukcję. W tych opcjach miałem opcję ustawienia zegara itp..

Kilka problemów nowe auto

: sob paź 07, 2017 14:19
autor: XisD
Juz wiem o co chodzi z radiem, a co do kluczyka, immobilajzera i pilota, widze ze zrobienie tego kosztuje około 300zł a da sie sprawdzic czy ogolnie mam immobilajzer?

Po co sie koduje kluczyk i ewnetualnie dorabia immobilajzer?


Jestem początkujacy wiem;p

Kilka problemów nowe auto

: sob paź 07, 2017 14:28
autor: riccardoa
XisD pisze: a da sie sprawdzic czy ogolnie mam immobilajzer?
Dorób sobie kluczyk,odpal nim bez kodowania,jeśli silnik będzie pracował,to znaczy że go nie ma.
Immobilizer jest zamontowany fabrycznie,jeśli go nikt nie wyłączył to jest.
XisD pisze:Po co sie koduje kluczyk
Po to aby był przypisany do immo i dało się nim uruchomić samochód.

Kilka problemów nowe auto

: sob paź 07, 2017 14:51
autor: XisD
Dzieki, warto to robić? I dorabiac pilot?

Kilka problemów nowe auto

: sob paź 07, 2017 15:03
autor: riccardoa
XisD pisze: warto to robić?
Jeśli chodzi o kluczyk,to myślę,że tak bo jak zgubisz ten jedyny to co wtedy?
XisD pisze:I dorabiac pilot?
To już musisz sam sobie odpowiedzieć.Bez niego też da się jeździć.

Re: Kilka problemów nowe auto

: ndz paź 08, 2017 20:33
autor: killah
XisD pisze:Juz wiem o co chodzi z radiem, a co do kluczyka, immobilajzera i pilota, widze ze zrobienie tego kosztuje około 300zł a da sie sprawdzic czy ogolnie mam immobilajzer?

Po co sie koduje kluczyk i ewnetualnie dorabia immobilajzer?

Jestem początkujacy wiem;p
Jeśli chodzi o radio to podziel się rozwiązaniem. Przyda się komuś na pewno.

Co do kluczyka - 50 zł kabel vag. Sprawdzasz czy masz licznik VDO kompem. Jeśli tak to program vag eeprom reader do pożyczenia za darmo z internetu. Kluczyk ok 100 allegro. Jeśli uda się sczytać programem Eeprom to masz pin licznika i dzięki temu możesz sam sobie dopisać kluczyk do Immo.

Więc albo 300 albo 150 i jeszcze Ci kabel zostaje na poczet przyszłych napraw a wierz mi że się zwraca skoro za podłączenie do kompa u szpecjalistów płaci się 50+... każdorazowo. Twój wybór