[O1] 2 błedy w centralnym zamku
: wt wrz 26, 2017 20:21
cześć
Wyskoczyły mi takie 2 błedy:
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Sprawdziłem błędy bo coś nie tak było z zamkiem tylnych drzwi pasażera. Kiedyś naprawiałem w nim zimne luty a teraz znowu nie zamyka czasem drzwi przy zamykaniu z pilota. I nie działa do momentu aż wcisnę rygiel ręcznie. Potem już wszystko ok. Pytanie czy znowu mogą być zimne luty czy też np sam mechanizm popychania rygla może się zacinać? Rozbierać zamek i przelutowywać?
Drugie pytanie dotyczy błędu 01359 - to dotyczy drzwi przednich. Z nimi nie ma żadnych problemów. Kontrola otwartych drzwi działa, ryglują się normalnie podczas zamykania i podczas jazdy (mam antynapad). Nic złego się nie zadziało by wzbudzić moje podejrzenia.
Czy możliwe jest, że drugi błąd spowodował też bład numer jeden? Np przy dużym oporze podczas podnoszenia rygla tył nastąpił jakiś spadek napięcia przez co wywaliło bład drzwi przednich? Nie chcę niepotrzebnie rozbierać. Zwłaszcza że przedni zamek też naprawiałem (zmieniałem mikrostyk, poprawiałem luty)
Proszę o opinie.
Wyskoczyły mi takie 2 błedy:
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Sprawdziłem błędy bo coś nie tak było z zamkiem tylnych drzwi pasażera. Kiedyś naprawiałem w nim zimne luty a teraz znowu nie zamyka czasem drzwi przy zamykaniu z pilota. I nie działa do momentu aż wcisnę rygiel ręcznie. Potem już wszystko ok. Pytanie czy znowu mogą być zimne luty czy też np sam mechanizm popychania rygla może się zacinać? Rozbierać zamek i przelutowywać?
Drugie pytanie dotyczy błędu 01359 - to dotyczy drzwi przednich. Z nimi nie ma żadnych problemów. Kontrola otwartych drzwi działa, ryglują się normalnie podczas zamykania i podczas jazdy (mam antynapad). Nic złego się nie zadziało by wzbudzić moje podejrzenia.
Czy możliwe jest, że drugi błąd spowodował też bład numer jeden? Np przy dużym oporze podczas podnoszenia rygla tył nastąpił jakiś spadek napięcia przez co wywaliło bład drzwi przednich? Nie chcę niepotrzebnie rozbierać. Zwłaszcza że przedni zamek też naprawiałem (zmieniałem mikrostyk, poprawiałem luty)
Proszę o opinie.