Swap na 2.0 2e problem z wiazka
: wt wrz 26, 2017 19:56
Witam,
Byłem szczęśliwym posiadaczem mk2 1.3 na wtrysku 91r. Niestety to było dla mnie troszeczkę za mało mocy, więc postanowiłem wymienić na 2.0 2e. Silnik kupiłem z Passata b4. Wszystko siedzi już, tylko niestety ta nieszczęsna wiazka. Z komputera do bezpiecznikow szły 3 główne kostki + kilka małych które wgl nigdzie nie pasują. Doszedłem jedynie do tego, że najgrubsze czarno-czerwone trzeba zmostkowac. Po przekreceniu zapłonu nie uruchamia się pompka paliwa (myślę, że to może być któryś z tych przewodów) lecz gdy podepne na krótko tj. Plus pod bodajże czerwono zolty w bezpiecznikach to pompka zaczyna podawać paliwo i samochód odpala. Pytanie do czego so te kostki i gdzie je wpiac? I jak rozwiązać problem pompy paliwa?
Byłem szczęśliwym posiadaczem mk2 1.3 na wtrysku 91r. Niestety to było dla mnie troszeczkę za mało mocy, więc postanowiłem wymienić na 2.0 2e. Silnik kupiłem z Passata b4. Wszystko siedzi już, tylko niestety ta nieszczęsna wiazka. Z komputera do bezpiecznikow szły 3 główne kostki + kilka małych które wgl nigdzie nie pasują. Doszedłem jedynie do tego, że najgrubsze czarno-czerwone trzeba zmostkowac. Po przekreceniu zapłonu nie uruchamia się pompka paliwa (myślę, że to może być któryś z tych przewodów) lecz gdy podepne na krótko tj. Plus pod bodajże czerwono zolty w bezpiecznikach to pompka zaczyna podawać paliwo i samochód odpala. Pytanie do czego so te kostki i gdzie je wpiac? I jak rozwiązać problem pompy paliwa?