Zegary: Mfa i jego spalanie /100

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ssindossa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob mar 05, 2016 23:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Zegary: Mfa i jego spalanie /100

Post autor: Ssindossa » czw sie 24, 2017 22:32

Wymienialem dzisiaj zegary w 1.8 gti (PB) 112km, poniewaz nie dzialal mi obrotomierz (lapal czasami na chwile, pozniej opadal), spalanie srednie na mfa, oraz nie moglem zresetowac danych z jazdy, nie reagowalo na manetki.
Po wymianie obrotomierz w pelni dziala, resetuja sie dane rowniez, ale spalanie dalej nie lapie. Jak odpalam samochod i stoje w miejscu, pokazuje 99.9/100 km, jak ruszam i jade to ciagle spada, az do 0.1. Czy to wina walnietych zegarow, czy cos u mnie? Wezyk podcisnienia na pewno jest drozny, sprawdzone na palcu :D Zegary sa na dwie kostki.

P.S nowe zegary roznia sie delikatnie od starych, bardzo nie znacznie, maja znaczniki na tarczy od predkosciomierza, kolo 50/h, bodajrze kolo 80 i 120(malutkie czerwone kreski kolo normalnych bialych), ale nie chce mi sie wierzyc, zeby to mialo znaczenie przy spalaniu. W razie czego jestem w stanie cyknac fotki starych zegarow oraz nowych jutro w dzien.

P.S 2 Indeks predkosci jest ten sam, tarcze wyskalowane obie w obu zegarach do 220km/h oraz 7k obrotow.


Było: MK2 1,3 benzyna+gaz
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości