Strona 1 z 3
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 10:45
autor: grzechotek
Mam licznik 1J0 919 890A, mam FullFIS taki jak po lewej stronie obrazka a chciałbym taki jak po prawej stronie. Czy da się tak zrobić ? Jest bardziej czytelniejszy i lepiej się prezentuje.
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 15:31
autor: Zero_Gravity
Zamiana na licznik z immo3 bądź immo2, czyli 1J0(lub 1J5 - Sport Edition) 920 846(immo3) lub 845 (immo2).
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 15:42
autor: grzechotek
Nie podłącze 920 bo nie mam CANu. Może zmiana softu ?
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 16:22
autor: Zero_Gravity
Nie, soft nie pomoże. Przynajmniej ja nic nie wiem, o tym
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 16:36
autor: grzechotek
Tak właśnie myślałem że nic nie da się zrobić. Taką grafikę miały liczniki immo3. Wstawienie immo3 jest strasznie skomplikowane i kosztowne.
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 19:45
autor: Zero_Gravity
grzechotek pisze:Tak właśnie myślałem że nic nie da się zrobić. Taką grafikę miały liczniki immo3. Wstawienie immo3 jest strasznie skomplikowane i kosztowne.
To zależy, co kto ma w aucie. Jak ktoś już ma CAN, to wystarczy kupić licznik. Mając laptopa z vagcomem i kablem, musisz tylko zaadaptować kluczyki. Mając immo2 w aucie pierwotnie, kluczyki łatwo idzie zaadoptować. Z immo3 jest nieco trudniej, bo transpondery są jednokrotnego zapisu, więc albo zabawa ze wsadem, albo nowe transpondery kupić
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 20:14
autor: grzechotek
Jak ktoś ma CAN to ma łatwiej. Ja nie mam, więc musiał bym wymienić ECU (pewnie jakieś kabelki musiał bym ciągnąć), airbag, abs, moduł komfortu.
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 20:44
autor: Qto
ECU ogarnia CAN...pozostaje reszta klamotów - poczytaj tematy o licznikach, jest sporo info
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: ndz cze 18, 2017 23:15
autor: grzechotek
Wiem, że o licznikach jest sporo tematów, ciężko przejść przez wszystkie.
Napiszesz jakby to wyglądało ?
Sprawdziłem i chyba mam "troszkę CANu: w zielonek wtyczce licznika mam kabelki w 19, 20 (te od CANu), ABS(1J0 907 379G) mam chyba po CANie bo w Component: pisze "ABS 20IE CAN 0001". Airbag: 1J0 909 609, ECU: 06A 906 019 AK. Gdy wchodzę w 19-CAN Gateway to nie łączy się, więc pewnie tylko ABS mam po CANie i licznika 1J5 nie wstawi.
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: pn cze 19, 2017 19:31
autor: Peran
Can gateway ogarna licznik jak masz 919 to sie nie połączysz.
Podjedź do kogoś kto ma 1/2 fis podepnij jego zegary jak obrotomierz się podniesie to masz can i wtedy można szukać 1j5
Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: pn cze 19, 2017 19:44
autor: Qto
wczoraj napisałem, że Twój ECU ogarnia CAN...a w okienku obok miałem otwarty także temat o liczniku i to tam widziałem nr sterownika AGR
Twój sterownik był montowany do końca roku modelowego 99...czyli może być lipa z CAN
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: pn cze 19, 2017 20:08
autor: grzechotek
Z tego co pamiętam data produkcji to grudzień 1998.
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: pn cze 19, 2017 20:15
autor: Zero_Gravity
Mój jest z września 1998, tylko ABS po CAN miałem, przewody pomarańczowe w kostce licznika też miałem. Zrobiłem test, kupiłem licznik z passata od znajomego za 4-pak piwa
i zrobiłem test, czy ruszy wskazówka obrotomierza. Jak ruszy, to możesz dalej działać. Jak nie, to dalej nie da rady
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
: wt cze 20, 2017 15:16
autor: PiotrekG87
grzechotek pisze:Wiem, że o licznikach jest sporo tematów, ciężko przejść przez wszystkie.
Napiszesz jakby to wyglądało ?
Sprawdziłem i chyba mam "troszkę CANu: w zielonek wtyczce licznika mam kabelki w 19, 20 (te od CANu), ABS(1J0 907 379G) mam chyba po CANie bo w Component: pisze "ABS 20IE CAN 0001". Airbag: 1J0 909 609, ECU: 06A 906 019 AK. Gdy wchodzę w 19-CAN Gateway to nie łączy się, więc pewnie tylko ABS mam po CANie i licznika 1J5 nie wstawi.
Masz CAN w ECU na 100%, możesz podpinać licznik xxx 920 xxx. Airbag masz niestety analogowy, czyli musisz szukać licznika 840, 841, 842 żeby kontrolka działała prawidłowo. W nowszych licznikach kontrolkę airbag musisz wyłączyć kodowaniem CAN gateway.
Sterowniki dla silnika AKL:
brak CAN
- 06A 906 019
częściowy CAN (działa obrotomierz, nie działa spalanie)
- 06A 906 019 BF
CAN
- 06A 906 019 AK
- 06A 906 019 BQ
- 06A 906 019 CA (tempomat)