VW Caddy I z silnikiem VR6, błędy 00522 00553 00525
: pn maja 22, 2017 12:04
Witam,
Mam VW Caddy MK1 ze swapem silnika VR6 z Passata B4. VR6 o kodzie AAA i OBDI.
Silnik chodzi, jeżdżę nim na codzień, ale mam pewne problemy:
- lekko przebiera na wolnych obrotach
- przy dojeżdżaniu do świateł potrafi zgasnąć
- do około 2500 obr jest słaby, wyżej jest ok.
Według moich obserwacji ewidentnie go zalewa paliwem.
VAG-COM mówi tak:
4 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-00 - Implausible Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
Przepływomierze mam dwa (oryginalny z tego silnika i niemal nowy zamiennik), oba generuję błędy... czujnik temperatury kupiłem (ten niebieski), podmieniłem i błąd wraca. Sondy lambda nie ruszałem przyznam się póki co....
Kable od ECU do czujnika temperatury i do przepływomierza sprawdziłem multimetrem i zdają się być ok.
Mogę skasować błędy i przy pracy na wolnych obrotach nie wracają się, muszę zrobić trasę by powyższe błędy wróciły.
Dziwi mnie jeszcze fakt, że robiąc pomiary "Engine Load" zawsze jest stałe i wynosi 54%.
Czy ktoś może ma jakąś radę? Pomysły mi się skończyły.
Z góry dzięki za pomoc,
Dice.
Mam VW Caddy MK1 ze swapem silnika VR6 z Passata B4. VR6 o kodzie AAA i OBDI.
Silnik chodzi, jeżdżę nim na codzień, ale mam pewne problemy:
- lekko przebiera na wolnych obrotach
- przy dojeżdżaniu do świateł potrafi zgasnąć
- do około 2500 obr jest słaby, wyżej jest ok.
Według moich obserwacji ewidentnie go zalewa paliwem.
VAG-COM mówi tak:
4 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-00 - Implausible Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
Przepływomierze mam dwa (oryginalny z tego silnika i niemal nowy zamiennik), oba generuję błędy... czujnik temperatury kupiłem (ten niebieski), podmieniłem i błąd wraca. Sondy lambda nie ruszałem przyznam się póki co....
Kable od ECU do czujnika temperatury i do przepływomierza sprawdziłem multimetrem i zdają się być ok.
Mogę skasować błędy i przy pracy na wolnych obrotach nie wracają się, muszę zrobić trasę by powyższe błędy wróciły.
Dziwi mnie jeszcze fakt, że robiąc pomiary "Engine Load" zawsze jest stałe i wynosi 54%.
Czy ktoś może ma jakąś radę? Pomysły mi się skończyły.
Z góry dzięki za pomoc,
Dice.