Zmiana licznika na 1/2 FIS
: śr maja 03, 2017 17:49
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum, także liczę na wyrozumiałość
Od niecałych 3 miesięcy posiadam Golfa Mk4 Variant z silnikiem 1.9TDI (ASV 110KM) Rok produkcji 2001. Chciałbym zmienić licznik, ponieważ posiadam najzwyklejszy (godzina + licznik KM + trip), który jest niestety zepsuty, tzn. nie da się ustawić godziny ani resetować tripa (w środku złamane są te małe plastiki), specjalnie mi to nie przeszkadza, no ale fajnie by było gdyby działało, a jak już zmieniać to czemu od razu nie na coś lepszego Pomyślałem, że fajnie by było mieć licznik z 1/2 FIS, zaczerpnąłem trochę tematu, szukałem po forum, pytałem na grupach, jednak nie znalazłem na prawdę konkretnej odpowiedzi, a jestem trochę zielony w tych sprawach Wiem, że potrzebuję manetkę wycieraczek (schemat podłaczenia jej również znalazłem). Jednak na tym kończy się moja wiedza i tu zaczynają się pytania; co po podłączeniu manetki oraz samego licznika należy zrobić? czy trzeba kodować kluczyki i "ustawiać" licznik za pomocą komputera w jakiś określony sposób?
Kabel OBD jestem w stanie załatwić, ale co oprócz tego jest mi jeszcze potrzebne (np. jakie oprogramowanie). Wiem jeszcze, że jako iż auto jest z roku 2001 jest już na szynie CAN, czyli jeden problem z głowy Chciałbym też wiedzieć, o co chodzi z immo1/2/3 (jak rozpoznać jakie ma moje auto itd) Cóż, czekam na odpowiedzi i liczę na pomoc )
@edit
Tutaj jest np kabel k-can,czy taki kabel i dołączony program do niego będzie odpowiedni?
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... ml#thumb/5" onclick="window.open(this.href);return false;
a czym np rozni sie taki kabel? czy kable są po prostu te same, a dodawane rózne oprogramowanie? czy mozna po prostu kupić zwykły kabel, a program odpowiedni program pobrac z internetu?
http://allegro.pl/obd2-obd1-vw-golf-iii ... 60125.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Od niecałych 3 miesięcy posiadam Golfa Mk4 Variant z silnikiem 1.9TDI (ASV 110KM) Rok produkcji 2001. Chciałbym zmienić licznik, ponieważ posiadam najzwyklejszy (godzina + licznik KM + trip), który jest niestety zepsuty, tzn. nie da się ustawić godziny ani resetować tripa (w środku złamane są te małe plastiki), specjalnie mi to nie przeszkadza, no ale fajnie by było gdyby działało, a jak już zmieniać to czemu od razu nie na coś lepszego Pomyślałem, że fajnie by było mieć licznik z 1/2 FIS, zaczerpnąłem trochę tematu, szukałem po forum, pytałem na grupach, jednak nie znalazłem na prawdę konkretnej odpowiedzi, a jestem trochę zielony w tych sprawach Wiem, że potrzebuję manetkę wycieraczek (schemat podłaczenia jej również znalazłem). Jednak na tym kończy się moja wiedza i tu zaczynają się pytania; co po podłączeniu manetki oraz samego licznika należy zrobić? czy trzeba kodować kluczyki i "ustawiać" licznik za pomocą komputera w jakiś określony sposób?
Kabel OBD jestem w stanie załatwić, ale co oprócz tego jest mi jeszcze potrzebne (np. jakie oprogramowanie). Wiem jeszcze, że jako iż auto jest z roku 2001 jest już na szynie CAN, czyli jeden problem z głowy Chciałbym też wiedzieć, o co chodzi z immo1/2/3 (jak rozpoznać jakie ma moje auto itd) Cóż, czekam na odpowiedzi i liczę na pomoc )
@edit
Tutaj jest np kabel k-can,czy taki kabel i dołączony program do niego będzie odpowiedni?
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... ml#thumb/5" onclick="window.open(this.href);return false;
a czym np rozni sie taki kabel? czy kable są po prostu te same, a dodawane rózne oprogramowanie? czy mozna po prostu kupić zwykły kabel, a program odpowiedni program pobrac z internetu?
http://allegro.pl/obd2-obd1-vw-golf-iii ... 60125.html" onclick="window.open(this.href);return false;