No właśnie nie sprawdzisz tego bez podpięcia i w tym ten problem

Chociaż czasami idzie trafić. np. ze silników 1.4 i 1.6 od 95 do końca produkcji miały często obrotomierz skalowany do 6500 obrotów. Chociaż to nie reguła.
Według moich domyśleń powinieneś mieć w swoim wgsz/dpn (poz 1 menu) 4151... Dosyć często spotykany w silnikach 1.4 i 1.6.
Czy tak jest sprawdź.
a jeszcze jako ciekawostke dodam że na pozycji 3 masz skalowanie pokazane. np. 32265 (licznik 0-220 obroteomierz 0-6500), 32055 (0-200, 0-5500 obrotów), 32470 (0-240, 0-7000 obr), 12000 (licznik starszy od 20 do 200 kmh, i bez obrotomierza tylko z dużym zegarem).
No i jeszcze upierdliwość że czasami w licznikach seata zegar cyfrowy nie był 24 godzinny tylko 12... ale jeśli nowy licznik który chcesz wsadzić jest firmy vdo to możesz się cieszyć kontrolką rezerwy i włączonych świateł pozycyjnych....