Strona 1 z 1

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: czw mar 09, 2017 12:47
autor: Sevito153624
Witam 3 dni temu kupiłem golfa 3 z silnikiem ABF zacznę od tego że, jest wyjęty cały dolot Ori i wstawiony stożek kur... wszystkie czujniki w okolicy są odpięte odma nie jest podłączona silniczek niskich też dziwnie zaślepiony tzn jest jakiś tam przelot podciśnienie te które wychodzi z pod silniczka też jest zaślepione . mam kilka pytań
1) Z kąd powinno iść podciśnienie do komputera na podszybiu?
2) Co może być przyczyną odciecia iskry skoro zapala i gaśnie ale gdy dam mu gazu do odcinki i przytrzymam sek to już będzie chodził ?
3) dodam że byłem na kompie i były dwa błędy jeden to 17978 (elektryczny moduł sterujący silnikiem zablokowany ) błą stały i drugi nie podłąćzona sonda lambda błąd 00525 przerywany błędy zostały osunięte ale nie mogłem sprawdzić czy pokazały sie znowu bo nie mogłem połączyć sie z komputerem ponownie

Jeszcze dziś lub jutro bede miał kompletny dolot ori



Dodam że chce go uruchomić i zrobić swapa do mk2.

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: czw mar 09, 2017 14:14
autor: bioly05011
przewód idzie do czarnego przewodu zasilającego servo,przyczyną odcięcia jest immo,przez co zablokowany jest ecu stąd też pokazuje błąd ...zrobić adaptację immo i zobaczyć...

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: pt mar 10, 2017 01:14
autor: Mavrick
bioly05011, gdyby to bylo immo to by caly czas zapalal i gasl (patent z trzymanie gazu w podlodze w tym wypadku by sie nie sprawdzil). Sevito153624, moze masz tak ze sie krokowiec nie otwiera i przez to nie dostaje powietrza. Odkrec go i obroc rurka do gory (chodzi mi o ta rurke po prawej: http://kocurx2x.w.interia.pl/P2281767.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;) nastepnie przekrec kluczyk zeby zapalily sie kontroli (NIE ODPALAJ) w tej rurce powinna uchylic sie zasuwka po wylaczeniu zaplonu powinna sie szczelnie zamknac. Jezeli tak sie nie dzieje (tzn nie zamyka sie lub nie otwiera mimo wyraznego klikniecia po przekreceniu kluczyka) musisz zastosowac WD-eka i benzynke eks. (lej smialo) srubokretem mozesz po naciskac ta zasuwke przez ten otwor z tymi trzema ramionami.

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: pt mar 10, 2017 06:06
autor: bioly05011
trochę źle zrozumiałem...

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: pt mar 10, 2017 11:15
autor: Sevito153624
No tak ale on gaśnie przez to że odcina iskre bo pali normalnie i gaśnie odkreciłem jedną swiece i ewidentnie odcina bo zapalił i znikła iskra i zgasł a nawet jak wyciągne silniczek to zapali, jak nim wracałem kiedy go kupiłem silniczek był odłąćzony bo był urwany pin ale ok sprawdze to w poniedziałek lub wtorek. Dzieki

.

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: sob mar 11, 2017 09:32
autor: Mavrick
Skoro silniczek byl odlaczony a normalnie chodzil to masz na bank z nim problem poniewaz po odlaczeniu silniczka zasuwa jest zamknieta i nie ma skad brac powietrza. Chyba ze jakis mechanior grzebal przy nim i ustawil przepustnice aby sie nie zamykala do konca. Odlacz aku na kilka minut bo moze w elektryce mu sie cos pokickalo.

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: sob mar 11, 2017 10:25
autor: Sevito153624
Musze uszczelnić kolektor dolotowy bo jak go unosze to silnik zaczyna inaczej pracować

GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: sob mar 11, 2017 21:21
autor: Mavrick
Kolektor dolotowy procz srub z przodu powinien byc dokrecony z tylu na trzy sruby do blachy ktora jest nad wydechowym. Zobacz czy jest dokrecony bo u mnie jak nie bylo dokrecone to po docisnieciu kolekora dolotowego obroty spadaly.

Re: GOLF 3 96 R ABF Zapala i po sek gaśnie

: wt mar 14, 2017 18:05
autor: Sevito153624
Mavrick pisze:Skoro silniczek byl odlaczony a normalnie chodzil to masz na bank z nim problem poniewaz po odlaczeniu silniczka zasuwa jest zamknieta i nie ma skad brac powietrza. Chyba ze jakis mechanior grzebal przy nim i ustawil przepustnice aby sie nie zamykala do konca.
jak silniczek był odłączony silnik falował i teraz silnik normalnie chodzi zaślepiłem rurke od regulatora podciśnienia bo byłą przecięta i musze ogarnąć blache żeby kolektor ssący przykręcić z tyłu , tu sytuacja jest opanowana . marti mnie cały czas odcięcie iskry kiedy silnik gaśnie zaczyna mrygać kontrolka oleju

Silnik zapala i gaśnie ale jak go właśnie przytrzymam na gazie do odcinki chwile i później chodzi , zgaszę i znowu trzeba tą samą procedurę