Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
: śr lut 08, 2017 04:07
Cześć, powoli kończę przygotowywać wiązkę pod sterownik EDC15vm do mojego vento.
Instalacja posiada can więc muszę takie też zegary zakupic.
Interesują mnie 1J0920926C, tanie i jeszcze z 1/2fis.
Czy będą jakieś problemy na aucie? Immo będzie wyłączone w sterowniku więc powinno odpalać bez problemu.
Natomiast co ze zmianą przebiegu i naliczania dystansu - pasuje żeby anglik naliczał w km, da się wyłączyć kontrolki od rzeczy których nie ma w aucie - poziom płynu spryskiwaczy, zapiętych pasów itd?
Czy fis będzie normalnie działał? Zależy mi co prawda tylko na pokazywaniu spalania.
Tak w ogóle to aby sterować fisem trzeba się wpiąć w przewody podpisane na pinoucie jako MFA? Czy może jest tam jeszcze jakieś inne wejście? - nie widzę na zdjęciach w googlach, a najlepiej byłoby mi zastosować manetkę mfa albo jeden przycisk byleby dało się przełączyć na spalanie
Podobnego tematu nie znalazłem bo nikt takich przekładek chyba nie robił
Instalacja posiada can więc muszę takie też zegary zakupic.
Interesują mnie 1J0920926C, tanie i jeszcze z 1/2fis.
Czy będą jakieś problemy na aucie? Immo będzie wyłączone w sterowniku więc powinno odpalać bez problemu.
Natomiast co ze zmianą przebiegu i naliczania dystansu - pasuje żeby anglik naliczał w km, da się wyłączyć kontrolki od rzeczy których nie ma w aucie - poziom płynu spryskiwaczy, zapiętych pasów itd?
Czy fis będzie normalnie działał? Zależy mi co prawda tylko na pokazywaniu spalania.
Tak w ogóle to aby sterować fisem trzeba się wpiąć w przewody podpisane na pinoucie jako MFA? Czy może jest tam jeszcze jakieś inne wejście? - nie widzę na zdjęciach w googlach, a najlepiej byłoby mi zastosować manetkę mfa albo jeden przycisk byleby dało się przełączyć na spalanie
Podobnego tematu nie znalazłem bo nikt takich przekładek chyba nie robił