VW Bora wymiana licznika i modułu komfortu z VW GOLFA IV
: ndz sty 08, 2017 19:45
Witam
Posiadam VW Bora 1,9TDI ASV 2001r i chciałbym podmienić z rozbitego autka VW GOLF IV ASZ 2001r (dostępne wszystkie części).
-wymienić moduł komfortu z 1J0 959 799Q Bora na 1C0 959 799B z Golfa. Posiadam dwa kluczki scyzoryki od Golfa. W borze mam obecnie centralny ale z kluczyka tylko. Czy podmianka modułu, spowoduje że będę musiał dorobić tylko nowy grot? Czy lepiej przełożyć wkładkę do drzwi i stacyjkę (nie będzie 2 wkładki do prawych drzwi i nie wiem co z wkładkę w klapie Bory czy pasuje ta z Golfa)? Czy trzeba będzie przekładać silniczki/zamki w przednich drzwiach Bory? Ciekawe jak z dorobieniem 2 wtyczki do modułu?
-zamiana zegarów z 1J5920805G A4-KOMBIINSTR. VDO V09 VW Bora na 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V08 (Golf IV). Na pewno chciałbym zmienić tarcze na te z Bory po lifcie aby zostały. Co jeszcze mnie czeka do roboty bo obecnie immo 2 a z golfa immo 3 mają zegary? Czy na tym z Golfa da się uruchomić RKM? Czeka mnie też zmiana manetki bo w borze nie mam tej do MFA.
Mam zaczytane epromy z obu liczników programem Vag eeprom programmer 1.19g ale co dalej co mi to daje. Czy czekają mnie duże problemy z taka zamianą, bo może nie warto się bawić, a podmienić tylko moduł i zmienić pastylki dorobić grot w pilocie?
Posiadam VW Bora 1,9TDI ASV 2001r i chciałbym podmienić z rozbitego autka VW GOLF IV ASZ 2001r (dostępne wszystkie części).
-wymienić moduł komfortu z 1J0 959 799Q Bora na 1C0 959 799B z Golfa. Posiadam dwa kluczki scyzoryki od Golfa. W borze mam obecnie centralny ale z kluczyka tylko. Czy podmianka modułu, spowoduje że będę musiał dorobić tylko nowy grot? Czy lepiej przełożyć wkładkę do drzwi i stacyjkę (nie będzie 2 wkładki do prawych drzwi i nie wiem co z wkładkę w klapie Bory czy pasuje ta z Golfa)? Czy trzeba będzie przekładać silniczki/zamki w przednich drzwiach Bory? Ciekawe jak z dorobieniem 2 wtyczki do modułu?
-zamiana zegarów z 1J5920805G A4-KOMBIINSTR. VDO V09 VW Bora na 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V08 (Golf IV). Na pewno chciałbym zmienić tarcze na te z Bory po lifcie aby zostały. Co jeszcze mnie czeka do roboty bo obecnie immo 2 a z golfa immo 3 mają zegary? Czy na tym z Golfa da się uruchomić RKM? Czeka mnie też zmiana manetki bo w borze nie mam tej do MFA.
Mam zaczytane epromy z obu liczników programem Vag eeprom programmer 1.19g ale co dalej co mi to daje. Czy czekają mnie duże problemy z taka zamianą, bo może nie warto się bawić, a podmienić tylko moduł i zmienić pastylki dorobić grot w pilocie?