Uszkodzony licznik, alarm oleju, jak rozwiązać problem?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

Uszkodzony licznik, alarm oleju, jak rozwiązać problem?

Post autor: etz_prorider » sob gru 31, 2016 00:00

Witam, ostatnio w moim 1.3 NZ zaczęły się cyrki, po rozgrzaniu silnika jadąc stałą prędkością, przekraczając około 2.400 obr.min zaczynała mrugać lampka smarowania i załączał się brzęczyk. Działo się tak nie zależnie, czy jechałem i miałem w/w obroty czy tylko przegazowałem do tych obrotów. Dziś postanowiłem zmierzyć ciśnienie oleju. Wynik 2.2 Bar przy 2.000obr i około 2.6 bar przy obr 2.400 gdzie zapala się kontrolka i słychać brzęczyk. Podmieniłem czujniki bo mam ich całą gamę. Nic nie pomogło, kontrolka wskakuje i słychać brzęczyk. Co ciekawe, na odłączonych przewodach od czujników RÓWNIEŻ WYSTĘPUJĄ W/W OBJAWY. Ktoś ma jakieś pomysły? Wymieniłem już tranzystor w liczniku który steruje kontrolkami. Licznik na jedną wtyczkę. Bez zmian. Podejrzewam uwalony obrotomierz albo coś głębiej. Aha przewody od czujników są sprawne i bez uszkodzeń, po zwarciu niebieskiego przewodu do masy podczas pracy silnika pokazuje się sama kontrolka bez brzęczka. Żeby na pracującym silniku przestało tak robić trzeba przegazować do 3.200 obrotów lub wyłączyć i włączyć zapłon, dziwne co? ktoś jakieś pomysły?


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości