Otwarty obwód grzałki sondy S1
: śr gru 28, 2016 12:32
Witam serdecznie
Od kilku dni borykam się z problemem mianowicie po odpaleniu silnika - golf IV 1.6 AKL vag pokazuje następujący błąd:
17524 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
Po wykasowaniu błędu zaraz zapala się ponownie. Sprawdziłem obwód grzałki tj. napięcie w kostce od sondy od strony silnika (przewód szary i biały) po przekręceniu stacyjnki - 0 V żarówka po wpięciu się nie zapala. Podawałem nawet masę z samochodu w dalszym ciągu nic.
Znalazłem schemat VW GOLF 1998: Silnik 1.6 AEH, AKL. Układ wtryskowo-zapłonowy SIMOS z którego wynika, że grzałka sondy jest zasilana + z przekaźnika pompy paliwa poprzez bezpiecznik S234 (w skrzynce bezpieczników) sprawdziłem przejście pomiędzy wtyczką i bezpiecznikiem - jest przejście. Dodam, że po przejechaniu kilku kilometrów wyskakuje błąd:
17526 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
sprawdziłem również przejście pomiędzy + grzałki i bezpiecznikiem S234 - również jest przejście. Dodam, że gazownik 2 tygodnie temu podłączał gaz i twierdzi, że wszystko było wporządku.
Czy możliwe jest że plus na grzałkę ginie za bezpiecznikiem S234 czyli wg schematu pomiędzy przekaźnikiem pompy paliwa a wspomnianym bezpiecznikiem S234. Czy poprostu możliwym jest, że uszkodzony przekaźnik powoduje brak zasilania na grzałce? Dodam, że ten przekaźnik załącza także wtryski paliwowe a samochód pracuje... Pomimo występujących błędów nie zapala się check.
Podglądając waga w trakcie jazdy obydwie sondy stoją jedna na 0,5V druga na 1,5V. Auto dziwnym trafem jeździ... Gazownik się zarzeka, że nie dotykał żadnych obwodów o sond. Czy realnym jest, żeby grzałki obydwu sond padły w tym samym momencie?
Bardzo proszę o pomoc.
W załączeniu schemat układu wtryskowo- zapłonowego mojego silnika
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Od kilku dni borykam się z problemem mianowicie po odpaleniu silnika - golf IV 1.6 AKL vag pokazuje następujący błąd:
17524 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
Po wykasowaniu błędu zaraz zapala się ponownie. Sprawdziłem obwód grzałki tj. napięcie w kostce od sondy od strony silnika (przewód szary i biały) po przekręceniu stacyjnki - 0 V żarówka po wpięciu się nie zapala. Podawałem nawet masę z samochodu w dalszym ciągu nic.
Znalazłem schemat VW GOLF 1998: Silnik 1.6 AEH, AKL. Układ wtryskowo-zapłonowy SIMOS z którego wynika, że grzałka sondy jest zasilana + z przekaźnika pompy paliwa poprzez bezpiecznik S234 (w skrzynce bezpieczników) sprawdziłem przejście pomiędzy wtyczką i bezpiecznikiem - jest przejście. Dodam, że po przejechaniu kilku kilometrów wyskakuje błąd:
17526 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
sprawdziłem również przejście pomiędzy + grzałki i bezpiecznikiem S234 - również jest przejście. Dodam, że gazownik 2 tygodnie temu podłączał gaz i twierdzi, że wszystko było wporządku.
Czy możliwe jest że plus na grzałkę ginie za bezpiecznikiem S234 czyli wg schematu pomiędzy przekaźnikiem pompy paliwa a wspomnianym bezpiecznikiem S234. Czy poprostu możliwym jest, że uszkodzony przekaźnik powoduje brak zasilania na grzałce? Dodam, że ten przekaźnik załącza także wtryski paliwowe a samochód pracuje... Pomimo występujących błędów nie zapala się check.
Podglądając waga w trakcie jazdy obydwie sondy stoją jedna na 0,5V druga na 1,5V. Auto dziwnym trafem jeździ... Gazownik się zarzeka, że nie dotykał żadnych obwodów o sond. Czy realnym jest, żeby grzałki obydwu sond padły w tym samym momencie?
Bardzo proszę o pomoc.
W załączeniu schemat układu wtryskowo- zapłonowego mojego silnika
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;