[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
: wt gru 13, 2016 11:09
Witam serdecznie, wracam po długim czasie z problemem z którym sobie nie radzę.
Pacjent - Passat B5 1.8t AEB 97r
Dwa tygodnie temu mój silnik skończył żywot więc była decyzja o zmianie silnika. Silnik został zmieniony na taki sam o takim samym oznaczeniu (goły słupek).
Przy próbie odpalenia samochód nawet nie myśli zaskoczyć, spokojny przegląd sytuacji i wniosek jest prosty - nie ma ani iskry na cewkach, nie startuje również pompa paliwa.
- wszystkie kable podłączone tak jak powinny być
- po podłączeniu Vaga nie ma błędów silnikowych
- sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, czujnik położenia wału, sonda, moduł zapłonu
- pompa paliwa po "ominięciu" impulsu działa i podaje paliwo
- rozrząd ustawiony poprawnie
Wszelka pomoc mile widziana, Panowie już nie wiem czego się czepić... Mógł paść sterownik silnika (komputer) z samego stania ?
Pacjent - Passat B5 1.8t AEB 97r
Dwa tygodnie temu mój silnik skończył żywot więc była decyzja o zmianie silnika. Silnik został zmieniony na taki sam o takim samym oznaczeniu (goły słupek).
Przy próbie odpalenia samochód nawet nie myśli zaskoczyć, spokojny przegląd sytuacji i wniosek jest prosty - nie ma ani iskry na cewkach, nie startuje również pompa paliwa.
- wszystkie kable podłączone tak jak powinny być
- po podłączeniu Vaga nie ma błędów silnikowych
- sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, czujnik położenia wału, sonda, moduł zapłonu
- pompa paliwa po "ominięciu" impulsu działa i podaje paliwo
- rozrząd ustawiony poprawnie
Wszelka pomoc mile widziana, Panowie już nie wiem czego się czepić... Mógł paść sterownik silnika (komputer) z samego stania ?