Strona 1 z 1

Problem z 1J0 920 926C

: ndz gru 11, 2016 00:08
autor: krazorek
Witam!

Zachciało mi się włożyć powyższy licznik do mojego auta. Anglik ale tarcze urzeźbiłem z moich starych zegarów - jest ok.

Vag Eprom Programerem zczytałem wsad i zmodyfikowałem go pod moje potrzeby. Wgrał się, ale nie VCDS nie przyjmował PINu immo. Wsad zmodyfikowany poprawnie bo parę razy sprawdzałem. Na liczniku na przemian info o aktywowanym immo i Workshop. Pomyślałem, że może kwestia samego wsadu. Znalazłem bodaj na elektrodzie wsad do 1J0 920 826C. Zmodyfikowałem i chciałem wgrać lecz na 97% pojawił się błąd zapisu. Teraz za każdym razem kiedy chce się skomunikować z licznikiem nad paskiem postępu (0%) pojawia się $ i wywala błąd "Nieznana wersja oprogramowania". To samo kiedy próbuje wgrać inny wsad. VCDS się nie łączy i daje komunikat, że za dużo błędów żeby połączyć.

Różnica jaką zauważyłem to taka że wsad 826c jest dwa razy większy od 926c - ma 2 kB.

Jak wgrać wsad na licznik w tym stanie? Dlaczego pojawiły się te wszystkie problemy?
Wszystkie sugestie mile widziane.
Dzięki!

Problem z 1J0 920 926C

: ndz gru 11, 2016 13:26
autor: kamil1555
Witam,

Wsad 826 i 926 są identyczne pod względem wielkości o ile licznik jest tego samego producenta, jedyna różnica to skalowanie prędkościomierza. Musiałeś mieć jakiś zły wsad licznika i wgrywając go "uszkodziłeś licznik". Wgrasz go teraz ponownie prawdopodobnie tylko programatorem bezpośrednio do kości. Podaj dokładne informacje o liczniku, bo coś mi tu nie gra. Wsady, które mają 1kb są od liczników motometer boo, więc może taki nabyłeś, a nr z obudowy były błędne, bo ktoś sobie to wcześniej przełożył. Najlepiej wrzuć tu na forum wsad, który był oryginalnie w tym liczniku, ten który zgrałeś i modyfikowałeś.

Problem z 1J0 920 926C

: ndz gru 11, 2016 17:11
autor: grg474
zacznijmy od tego co to za licznik
VDO czy Bosch czy Motometer
a dopiero możemy pogadać o wsadach, bo z tego co czytam to masz wg mnie licznik Bosch a wgrałeś wsad VDO dlatego jest problem

Problem z 1J0 920 926C

: ndz gru 11, 2016 17:13
autor: grg474
kamil1555 pisze:więc może taki nabyłeś, a nr z obudowy były błędne
nie wsadzisz Boscha do obudowy VDO

Re: Problem z 1J0 920 926C

: ndz gru 11, 2016 18:49
autor: kamil1555
grg474 pisze:
kamil1555 pisze:więc może taki nabyłeś, a nr z obudowy były błędne
nie wsadzisz Boscha do obudowy VDO
To fakt, bardziej myślałem, że może to licznik VDO 1J0 920 821, a w obudowie od 926. Najlepiej jak dowiemy się informacji co to dokładnie za licznik i będzie dostępny jego wsad.

Re: Problem z 1J0 920 926C

: pn gru 12, 2016 00:00
autor: krazorek
Przepraszam, że tak późno się odzywam.
Licznik Bosch 1J0 920 926C.
grg474 pisze: licznik Bosch a wgrałeś wsad VDO dlatego jest problem
Analizując struktury wsadów też doszedłem do takiego wniosku. Idzie coś z tym zrobić, czy licznik do kosza?

Problem z 1J0 920 926C

: pn gru 12, 2016 17:20
autor: grg474
kamil1555 pisze:Wgrasz go teraz ponownie prawdopodobnie tylko programatorem bezpośrednio do kości.
dostałeś już wcześniej tą odpowiedź

Problem z 1J0 920 926C

: pn gru 12, 2016 18:27
autor: krazorek
Czyli skoro licznik przy dobrych wiatrach jest warty 50 to zabawa nie ma sensu...

Dzięki za odpowiedzi!

Btw. Wyświetlacz FIS jest w bardzo dobrym stanie, więc jak by ktoś potrzebował to PW.