Wypadanie zapłonu, trzęsie jak zimny
: pt lis 25, 2016 10:35
Witam,
Mam mały kłopot z golfem IV 1,6 16V 105 KM. Przerzuciłem cały internet, aby znaleźć jakąś wskazówkę i bez sukcesu. Mechanik też nie bardzo pomógł
Chodzi o to, że jak rano uruchamiam silnik to strasznie nim telepie. Czasem (nie zawsze) jest tak, że nie chodzi na wszystkie cylindry. A czsem jest tak, że po odpaleniu chodzi nierówno ale jedzie płynnie. Trzęsienie silnika czuć na wolnych obrotach. Po osiągnięciu temperatury 90 st praca na wolnych obrotach się normuje, pracuje równo i cicho. CO zrobiłem do tej pory:
- wymiana świec
- wymiana przewodów
- wymiana cewki zapłonowej
- podpięcie do komputera (błąd: wypadanie zapłonu)
- sprawdzenie ciśnienia na tłokach: wszędzie ok 12
Nie bardzo wiem co jeszcze może byc przyczyną. Może czujnik temperatury lub przepustnica, a może poduszka silnika? Nie chcę na ślepo wymieniać pół samochodu stąd pytam - czy ktoś z Was walczył z takimi objawami? Co może być tego przyczyną?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
Pozdrawiam,
Mam mały kłopot z golfem IV 1,6 16V 105 KM. Przerzuciłem cały internet, aby znaleźć jakąś wskazówkę i bez sukcesu. Mechanik też nie bardzo pomógł
Chodzi o to, że jak rano uruchamiam silnik to strasznie nim telepie. Czasem (nie zawsze) jest tak, że nie chodzi na wszystkie cylindry. A czsem jest tak, że po odpaleniu chodzi nierówno ale jedzie płynnie. Trzęsienie silnika czuć na wolnych obrotach. Po osiągnięciu temperatury 90 st praca na wolnych obrotach się normuje, pracuje równo i cicho. CO zrobiłem do tej pory:
- wymiana świec
- wymiana przewodów
- wymiana cewki zapłonowej
- podpięcie do komputera (błąd: wypadanie zapłonu)
- sprawdzenie ciśnienia na tłokach: wszędzie ok 12
Nie bardzo wiem co jeszcze może byc przyczyną. Może czujnik temperatury lub przepustnica, a może poduszka silnika? Nie chcę na ślepo wymieniać pół samochodu stąd pytam - czy ktoś z Was walczył z takimi objawami? Co może być tego przyczyną?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
Pozdrawiam,