Swap wiązki z Octavii ASV EDC15vm do MK3
: śr lis 16, 2016 01:32
Witam.
Powoli kompletuję części do auta i chciałbym przeswapować wiązkę. Mam możliwość dostania całej instalacji z Octavii z 2003 roku z silnikiem ASV - wiadomo - sterownik EDC15vm który idzie pięknie po kablu i na tym mi najbardziej zależy (chipowanie, wywalenie immo i inne modyfikacje). Zastanawia mnie jedna rzecz, czy trzeba przekładać wszystko i lutować kostki do lamp, włączników, manetek, kostki stacyjki itd itd? W takiej wiązce już większość po CAN'ie idzie, więc zegary by też od Octavii wskoczyły bo są tak samo wyprofilowane(szybka) jak w mk3 więc może mi się uda jakoś wpasować. W mk3 airbaga mogę 'pominąć' bo jest niezależnym modułem(nie łączy się z ecu), jak i elektryczne szyby czy klimę. Czy odczyt spalania będzie możliwy tylko na zegarach z fisem? Tempomat da się zrobić tak jak przedtem - tj 4 kabelki i przełączniki czy jest coś bardziej skomplikowanego? Co mogę stracić na takim swapie? Lutowania kostek się nie boję, ale wiadomo, nie fajnie byłoby drzeć budę do zera z kabli Zdaję sobie sprawę , że po takim zabiegu posypie mi błędami od ABS'u i innych systemów, których nie ma i nie chce, a także nie będą działać wszystkie funkcje jakie miała skoda Chciałbym żeby to jeździło bezawaryjnie bo to moje jedyne autko Nie znalazłem na necie żadnego takiego tematu, mam nadzieje, że ktoś się wypowie i będę wiedział na co się szykować.
Z góry dzięki
Powoli kompletuję części do auta i chciałbym przeswapować wiązkę. Mam możliwość dostania całej instalacji z Octavii z 2003 roku z silnikiem ASV - wiadomo - sterownik EDC15vm który idzie pięknie po kablu i na tym mi najbardziej zależy (chipowanie, wywalenie immo i inne modyfikacje). Zastanawia mnie jedna rzecz, czy trzeba przekładać wszystko i lutować kostki do lamp, włączników, manetek, kostki stacyjki itd itd? W takiej wiązce już większość po CAN'ie idzie, więc zegary by też od Octavii wskoczyły bo są tak samo wyprofilowane(szybka) jak w mk3 więc może mi się uda jakoś wpasować. W mk3 airbaga mogę 'pominąć' bo jest niezależnym modułem(nie łączy się z ecu), jak i elektryczne szyby czy klimę. Czy odczyt spalania będzie możliwy tylko na zegarach z fisem? Tempomat da się zrobić tak jak przedtem - tj 4 kabelki i przełączniki czy jest coś bardziej skomplikowanego? Co mogę stracić na takim swapie? Lutowania kostek się nie boję, ale wiadomo, nie fajnie byłoby drzeć budę do zera z kabli Zdaję sobie sprawę , że po takim zabiegu posypie mi błędami od ABS'u i innych systemów, których nie ma i nie chce, a także nie będą działać wszystkie funkcje jakie miała skoda Chciałbym żeby to jeździło bezawaryjnie bo to moje jedyne autko Nie znalazłem na necie żadnego takiego tematu, mam nadzieje, że ktoś się wypowie i będę wiedział na co się szykować.
Z góry dzięki