Dobra panowie, ponawiam temat swapu wiązki - za 2 stówki kupiłem calutką instalację z Octavii ASV z 2003r. Można swapować nawet abs i inne pierdółki
Sprawa jest taka że rozplątałem kable które przyszły i nasuwa się kilka pytań o wtyczki które są obecne w wiązkach komory.
Wiele z nich ma takie same numerki, do tego nie mogę znaleźć potwierdzonego pinoutu sterownika ani schematu.
Moze ktos mi podeśle schemat czy cos na maila
o.rajchel@gmail.com
Dodam kilka zdjęć wiązek, może ktoś wie gdzie która bedzie szła. Już podkreślam że wiązki różnią się od tych przedstawionych w Etce dla golfa/skody 2003 z silnikiem ASV - u mnie jest więcej wtyczek.
Dwie takie same wtyczki idące razem z wtyczką do czujnika temp silnika, 3 pinowe, jedna w takiej koszulce jakby odpornej na ciepło. Nie są to wtyczki do czujnika na wale bo tą już wypatrzyłem. Czyżby czujnik poziomu oleju co bywał w misce od dołu(w koszulce) i wtyczka do impulsatora w skrzyni biegów(krótsza, zwykły przewód)?


Następnie pojedyńczy pin we wtyczce zaraz przy kostce do pompy wtryskowej, czyżby wtyczka do czujnika ciśnienia oleju w głowicy?

Dalej mam wtyczkę 12 pinową - wchodzi od boku w wiązkę idącą od sterownika do pompy, świec itd. Wg Etki jest to wtyczka od wiązki elektrycznego oświetlenia 1J0973837 - czy jest to w ogole potrzebne? Chyba że tu chodzi o przekazywanie informacji na zegary - alerty o za niskich parametrach itd. Odłączyłem ją od wiązki wnętrza.
Potem jakaś dwu pinowa kostka, oba przewody czarne - 1J0973752 - opis tak jak wyżej - wiązka el. oswietlenia.
I zostaje mi kawałek wiązki tej drugiej od sterownika co jest egr(nawet gościu zostawił mi zawór), sterowanie klapą gaszącą i chyba N75 tak? który bedzie który bo wszystkie takie same ?

Jeszcze mnie zastanawia jedna wtyczka zaraz obok przewodu plusowego i kostki opisanej przez etke jako 'element przyłączeniowy rozrusznika'
Jest dwu pinowa i opisali ją jako przełącznik przekładni - chyba nie wsteczny bieg bo wydawało mi się że on jest w wiązce karoserii.
Tak czy tak większość kostek będzie cięta i lutowane będą złącza starszego typu - żeby podeszło do AFN'a.
Najbardziej poratowałby mnie jakiś schemat tych wiązek żebym mógł połączyć komorę silnika na tej właśnie wiązce z wnętrzem MK3 - uprzedzam, że będą wstawione zegary z Golfa 4 - szyna CAN. Tak w ogole mogą być zegary z PD i angliki? Bo tanio chodzą z ASZ'ów 1/2fis angole a niby można poprzez VAG tacho wyłączyć immo i zmienić zapis mil na kilometry

Coś jeszcze mi będzie potrzebne do tego swapu? Przełączanie fis myśle zrobić na manetce MFA. Chciałbym podłączyć też tempomat. No i ma to śmigać bezawaryjnie i dać się robić po kabelku
Pozdrawiam