Przemula pisze:Garrison pisze:Przemula pisze:no niby wkładka jest obecnie i tak out skoro nie pasuje . Tylko pytanie czy rozwalenie wkładki jest problematyczne na ile cięzko jest ją rozwalić by te zapadki połamać. Z szybą też już myślałem do 5o zł można już dostać na necie a rocznik jak tam będzie nabity ok w te czy wewte to już trudno , szybe wymienic nie problem bo sobie sam ogarne . TYlko problem bo czy wkładką czy szybą bym mogł się dostać do auta tylko lipa bo pilot nadal nie bedzie działał pytanie czy wystarczy wystarczy w vagu go adoptować lub wykasować i dodać nowy co myślicie . A iMMO jest gdzie hm??? Obecnie dziś zawiozłem pilot do firmy która się zajmuje kodowaniem i dorabianiem kluczy oraz awaryjnym otwieraniem auta . Kazali najpierw przywiezc pilot to go zbadają nie mam jeszcze odezwu . Wiem że jak przyjadą awaryjnie otwierać to mnie skasują którąś stówe pewnie do tego ogarnięcie by wszystko działało .
Pilot zdaje się działać niezależnie od immo. Będę w domu to wyjaśnię co z tym kluczem można zrobić.
yhym oki
To tak, przynajmniej co ja zrozumiałem dawno temu - centralny zamek i pilot działają z modułem komfortu, immo jest w liczniku i odpowiada za dostęp do auta w sensie odpalenie.
Powiedz proszę, czy masz jakiś drugi klucz, nawet serwisowy, którym będziesz mógł włączyć zapłon gdy już otworzą Ci auto? Jeśli tak, to programowanie centralnego na pilocie zajmie Ci jakieś 20 sekund.
Instrukcja:
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej ~10 sekund nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.
Ja robiłem na drzwiach pasażera, bo zamek kierowcy nie bangla. Zadziałało. Można też oczywiście zaadaptować VAGiem, z tym nie będzie problemów. Niestety tutaj się nie wypowiem bo ja robiłem ww. sposobem
Niecała minuta roboty, a w zakładzie gdzie chciałem go zakodować, to wołali 100-200zł.
Miło byłoby jednak mieć zarówno pasujący grot do zamka i do stacyjki, by w razie W móc otworzyć fizycznie... Niby można taszczyć dwa groty, ale na bogato można też próbować kupić komplet wkładek ze stacyjką - pytanie tylko, czy Ci się chce tyle z tym bawić?
PS. Jeśli masz jeden klucz, który pasuje do stacyjki i masz też drugi pilot, którego grotu nie wepchniesz w zamek, to tutaj jeszcze ciekawa porada zaprogramowania ze śrubokrętem:
https://youtu.be/nU1c6d6q4U4" onclick="window.open(this.href);return false;