Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
Witam,
Golf IV 1,9 TDI ASV.
Walczę z błędem 0668 - supply voltage terminal 30 008 - implausible signal - intermittent - świeci się kontrolka ABS.
Pomiary prądu akumulatora i ładowania - ok, prąd na złączu sterownika ABS - ok, nowy akumulator, poprawione połączenia masy i prądu.
Znalazłem tylko jeden "problem".
Czy to normalne, że na kilkanaście sekund spada napięcie o ok. 2V (sytuacja utrzymuje się również po uruchomieniu silnika) na dwóch skrajnych zaciskach z prawej strony tj. 87F/Diesel oraz 30 ?
Później słychać "kliknięcie" przekaźnika i napięcie się wyrównuje z pozostałymi zaciskami 30(prawdopodobnie wyłącza się grzenie świec żarowych).
Dziękuję.
Golf IV 1,9 TDI ASV.
Walczę z błędem 0668 - supply voltage terminal 30 008 - implausible signal - intermittent - świeci się kontrolka ABS.
Pomiary prądu akumulatora i ładowania - ok, prąd na złączu sterownika ABS - ok, nowy akumulator, poprawione połączenia masy i prądu.
Znalazłem tylko jeden "problem".
Czy to normalne, że na kilkanaście sekund spada napięcie o ok. 2V (sytuacja utrzymuje się również po uruchomieniu silnika) na dwóch skrajnych zaciskach z prawej strony tj. 87F/Diesel oraz 30 ?
Później słychać "kliknięcie" przekaźnika i napięcie się wyrównuje z pozostałymi zaciskami 30(prawdopodobnie wyłącza się grzenie świec żarowych).
Dziękuję.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
sprawdź kostkę przy rozdzielce bezpiecznikowów na aku z tyłu ,sprawdź również te bezpieczniki zielone...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
Dziękuję za odpowiedzi.
Tak jak już napisałem, sprawdzałem napięcia i wszystko wygląda OK(poza opisanym spadkiem na 2 zaciskach podczas grzania świec).
Bezpieczniki nad akumulatorem, kostka i wartości napięcia na złączu ABS OK.
Czy ktoś wie gdzie i kiedy jest robiony pomiar który powoduje błąd 0668 - supply voltage terminal 30 008 - implausible signal - intermittent?
Czy w sterowniku ABS?
Jakieś sugestie?
Wszystko wskazuje na uszkodzony sterownik ABS...
Tak jak już napisałem, sprawdzałem napięcia i wszystko wygląda OK(poza opisanym spadkiem na 2 zaciskach podczas grzania świec).
Bezpieczniki nad akumulatorem, kostka i wartości napięcia na złączu ABS OK.
Czy ktoś wie gdzie i kiedy jest robiony pomiar który powoduje błąd 0668 - supply voltage terminal 30 008 - implausible signal - intermittent?
Czy w sterowniku ABS?
Jakieś sugestie?
Wszystko wskazuje na uszkodzony sterownik ABS...
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
Witam,
Kupiłem używaną pompę ze sterownikiem(dziś powinna przyjść).
Czy mogę zrobić poniższy test przed wymianą?
Odłączyć tylko wiązkę przewodów ze "starej" zainstalowanej w samochodzie pompy i podłączyć do tej wiązki "nową" pompę.
Położyć ją "gdzieś" w komorze silnika(bez podłączania hydrauliki) i zrobić testy?
Chyba nic nie stoi na przeszkodzie, ale wolę zapytać.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Kupiłem używaną pompę ze sterownikiem(dziś powinna przyjść).
Czy mogę zrobić poniższy test przed wymianą?
Odłączyć tylko wiązkę przewodów ze "starej" zainstalowanej w samochodzie pompy i podłączyć do tej wiązki "nową" pompę.
Położyć ją "gdzieś" w komorze silnika(bez podłączania hydrauliki) i zrobić testy?
Chyba nic nie stoi na przeszkodzie, ale wolę zapytać.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
nie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Błąd ABS - 0668 - supply voltage terminal 30
0668 - supply voltage terminal 30 008 - implausible signal - intermittent
Może komuś to się przyda.
Wymiana pompy wraz ze sterownikiem, rozwiązała problem.
Tak jak już wcześniej pisałem - wszystkie napięcia były właściwe.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Może komuś to się przyda.
Wymiana pompy wraz ze sterownikiem, rozwiązała problem.
Tak jak już wcześniej pisałem - wszystkie napięcia były właściwe.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości