Test ciągłości przewodów do czujnika temperatury
: pt paź 28, 2016 22:29
Witam,
Zabieram się do sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej w moim MK4 1.6 16V BCB, według tej instrukcji: http://tnij.org/2sk1p46. Jest to instrukcja do Audi A6 ale myślę, że ze względu na budowę i działanie tego czujnika mogę taką samą procedurę zastosować w moim Golfie. Mam kilka pytań do was:
1. Czy wykres temperatury do rezystancji ze strony 7 będzie prawidłowy w moim przypadku?
2. Gdzie znajduję się wtyczka ECU i który to pin od czujnika temperatury?
3. "Earth connection (sender earth) – Wiązka przewodów silnika" czy ktoś może mi powiedzieć która jest to wiązka i gdzie w niej jest uziemienie?
Powodem dla którego chcę sprawdzić czujnik jest wskazówka która prawię cały czas wskazuję 0. Tylko czasami wskazuję 90 stopni. Oraz sporadyczne zdarza się iż muszę chwilę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby odpalił.
Zabieram się do sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej w moim MK4 1.6 16V BCB, według tej instrukcji: http://tnij.org/2sk1p46. Jest to instrukcja do Audi A6 ale myślę, że ze względu na budowę i działanie tego czujnika mogę taką samą procedurę zastosować w moim Golfie. Mam kilka pytań do was:
1. Czy wykres temperatury do rezystancji ze strony 7 będzie prawidłowy w moim przypadku?
2. Gdzie znajduję się wtyczka ECU i który to pin od czujnika temperatury?
3. "Earth connection (sender earth) – Wiązka przewodów silnika" czy ktoś może mi powiedzieć która jest to wiązka i gdzie w niej jest uziemienie?
Powodem dla którego chcę sprawdzić czujnik jest wskazówka która prawię cały czas wskazuję 0. Tylko czasami wskazuję 90 stopni. Oraz sporadyczne zdarza się iż muszę chwilę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby odpalił.