Strona 1 z 1
vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: czw paź 27, 2016 22:54
autor: trzeci5
Witam mam problem z T4 2.8vr6 a dokładnie na kompie wywala błąd 4-tego wtrysku,po sprawdzeniu wiązki okazuje się że na ten wtrysk sterownik nie daje masy,po zmianie sterownika ten sam problem,może ktoś się spotkał z takim przypadkiem,pozdrawiam
vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: pt paź 28, 2016 18:49
autor: grg474
a może to nie wina kompa czy wtrysku tylko samej wiązki - wypnij wtyczkę od wtrysku i wtyczkę od sterownika - wtyczka wtrysku pin 1 to zasilanie, pin 2 to masa która idzie ze sterownika silnika - idzie ona przez wtyczkę T42 pin 33 (przy silniku) a stamtąd przewodem koloru gr/bl (szaro/niebieski) idzie do sterownika silnika pin 2. Więc po wypięciu wtyczki ze sterownika silnika i wtyczki od wtrysku sprawdzasz przejście - najpierw miernikiem, a jak jest przejście miernikiem to podłaczając odbiornik typu żarówkę i puszczajac w niego masę. Nr pinów dałem ze schematu silnika AAA/ABV
Re: vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: pt paź 28, 2016 22:54
autor: trzeci5
w tym silniku nie ma tej wtyczki przy silniku T42,ale to nie problem bo kolory kabli są te same,wiązkę już sprawdałem i od wtrysku do wtyczki przy kompie jet przejście,jak odpalę silnik i lampką kontrolną sprawdzam przewody masowe to na przewodzie szaro-niebieskim nie ma maszy czyli wtrysk nr.4,na pozostałych przewodach masa jest
vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: sob paź 29, 2016 17:06
autor: grg474
trzeci5 pisze:wiązkę już sprawdałem i od wtrysku do wtyczki przy kompie jet przejście
czym sprawdziłeś -miernikiem czy zapinając urządzenie no żarówkę
vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: ndz paź 30, 2016 21:12
autor: szymin89
Od sterownika wychodzi sygnal? i podaj sposob diagnozy bo to tez wazne. Jak masz przytarta wiazke to miernik pokaze ze ok ale jak zapniesz zarowkie np 21W to moze byc lipa.
Re: vw T4 2.8 vr6 140KM błąd wtrysku
: ndz paź 30, 2016 23:34
autor: trzeci5
sprawdzałem miernikiem i do pewność żarówką i wiązka jest OK,wszystko wskazuje na to że ze sterownika nie wychodzi masa na 4-ty wtrysk,wiecie moze jaka oporność powinien mieć wtryski i kable zapłonowe?