Przekładanie wiązek modułów komfortu
: wt sie 30, 2016 19:55
Witam!
Wiem, że na forum jest obfity temat związany z instalacją elektrycznych szyb i lusterek w aucie. Przeczytałem całość, postarałem się zrozumieć, ale niestety kable dla mnie dalej pozostały niewiadomą. Przede wszystkim rozchodzi się tutaj o moduł komfortu. Obecnie mam jednostkę sterującą centralnym zamkiem o numerze 1C0 962 258 N (trzy wtyczki). Zakupione już niemalże wszystko do montażu z wyjątkiem przełączników, ale najważniejsze to moduł 1J0 959 799 AH. Niby porównałem beżową (pomarańczową?) wtyczkę z 1C0 do tego z 1J0. Niby ilość, kolor* i umiejscowienie kabli się zgadza, zatem czy wystarczy przepiąć wtyczkę, skoro tak to wygląda? Czy jeśli w dwóch pozostałych wtyczkach 1C0 znajdę kolorystycznie pasujące kable do skompletowania drugiej wtyczki od 1J0, to wystarczy je przełożyć? No i co z nadmiarowymi, bo pewnie takie też będą?
Druga sprawa, na którą odpowiedzi nie znalazłem nigdzie... Z rozbitego golfa Varianta mam komplet blach, silniczków, wiązek i innych takich do drzwi. Patrząc po wiązkach wiem, że niektóre wtyczki idą do głośników, inne do przycisków, ale są też te, które mam wpiąć do auta i one będą przechodzić przez te gumowe osłony przy zawiasach. Kwestia taka, czy są tam fabrycznie miejsca do wpięcia (coś a'la puste miejsca w puszce bezpieczników)? Jak wygląda kwestia wpięcia wiązki tylnych drzwi, bo nie mam pojęcia, gdzie to może wchodzić Czy będę potrzebował do tego rozbebeszać podłogę**?
Pozdrawiam!
*czy kolor kabla zawsze odpowiada konkretnemu połączeniu, niezależnie od wersji wyposażenia?
**mam poduszki powietrzne w siedzeniach, więc przed całą operację pewnie będę musiał zajrzeć do akumulatora, odłączyć plus (czerwony), potem minus (czarny), a potem jechać z rozbiórką... Ale kwestia tego, czy mi się rozkoduje radio, jak potem godzinę ustawić, bla bla bla? Radio i tak mi coś teraz nie działa, więc ważniejsza kwestia - CD dalej będzie odtwarzać? No i czy takie odłączenie akumulatora nie sprawi, że automat zapomni do czego został stworzony?
Wiem, że na forum jest obfity temat związany z instalacją elektrycznych szyb i lusterek w aucie. Przeczytałem całość, postarałem się zrozumieć, ale niestety kable dla mnie dalej pozostały niewiadomą. Przede wszystkim rozchodzi się tutaj o moduł komfortu. Obecnie mam jednostkę sterującą centralnym zamkiem o numerze 1C0 962 258 N (trzy wtyczki). Zakupione już niemalże wszystko do montażu z wyjątkiem przełączników, ale najważniejsze to moduł 1J0 959 799 AH. Niby porównałem beżową (pomarańczową?) wtyczkę z 1C0 do tego z 1J0. Niby ilość, kolor* i umiejscowienie kabli się zgadza, zatem czy wystarczy przepiąć wtyczkę, skoro tak to wygląda? Czy jeśli w dwóch pozostałych wtyczkach 1C0 znajdę kolorystycznie pasujące kable do skompletowania drugiej wtyczki od 1J0, to wystarczy je przełożyć? No i co z nadmiarowymi, bo pewnie takie też będą?
Druga sprawa, na którą odpowiedzi nie znalazłem nigdzie... Z rozbitego golfa Varianta mam komplet blach, silniczków, wiązek i innych takich do drzwi. Patrząc po wiązkach wiem, że niektóre wtyczki idą do głośników, inne do przycisków, ale są też te, które mam wpiąć do auta i one będą przechodzić przez te gumowe osłony przy zawiasach. Kwestia taka, czy są tam fabrycznie miejsca do wpięcia (coś a'la puste miejsca w puszce bezpieczników)? Jak wygląda kwestia wpięcia wiązki tylnych drzwi, bo nie mam pojęcia, gdzie to może wchodzić Czy będę potrzebował do tego rozbebeszać podłogę**?
Pozdrawiam!
*czy kolor kabla zawsze odpowiada konkretnemu połączeniu, niezależnie od wersji wyposażenia?
**mam poduszki powietrzne w siedzeniach, więc przed całą operację pewnie będę musiał zajrzeć do akumulatora, odłączyć plus (czerwony), potem minus (czarny), a potem jechać z rozbiórką... Ale kwestia tego, czy mi się rozkoduje radio, jak potem godzinę ustawić, bla bla bla? Radio i tak mi coś teraz nie działa, więc ważniejsza kwestia - CD dalej będzie odtwarzać? No i czy takie odłączenie akumulatora nie sprawi, że automat zapomni do czego został stworzony?