pobór prądu na postoju.
: czw lip 14, 2016 09:59
kradnie mi w aucie prąd oto moje badania na temat tego zjawiska..
1. Auto jak ma zamknięte drzwi na centralny czy otwarty zamek centralny pomiar jest taki sam - dziwne.
2. Pobór prądu po wyłączeniu wszystkiego i odłączenia od zapalniczek itp wynosi 0,16-0,17A.
3. Wyciągnąłem radio ( odłączyłem kostkę z tylu) wynosi nadal 0,15A wiec spadło mało i wynosi chyba wciąż za duzo.
4. Wyciągałem bezpieczniki rzędami, zacząłem od tych małych od góry i nic się nie zmieniało. Doszedłem do ostatniego rzędu małych bezpieczników i bezpiecznik numer 15 ma wartość 5A i coś z nim jest chyba nie tak.. jak go wyjąłem to napięcie spadło do 0,05A. Kupiłem bezpiecznik wymienię go na nowy. Ale może to coś dalej w instalacji ? Wymienię to powiem jutro czy napięcie na nowym bezpieczniku spadło. Wydaje mi się ze to bezpiecznik od licznika, jedyne co mi się ostatnio zmieniło z licznikiem to po prostu świeci ikona ABSu bo mam z nim jakiś problem.
Czy uważacie ze te 0,05 A będzie już dopuszczalne bo jednak trochę wciąż chyba za duze to napięcie...
OBSERWACJE Z RANA.
Zamknąłem auto na centralny odłączyłem klemę i zostawiłem go przez cala noc. Rano tylko podniosłem maskę i zmierzyłem miernikiem wyszło 0,16-0,17A i się utrzymywało z z ponad 5 sekund taki wynik i po 5 sekundach około spadł do 0,05A i juz ponad 10 sek na pewno sie utrzymywał taki wynik nawet na nowym wymienionym bezpieczniku. Dziwie się dlaczego trzyma się na tych 0,17A i dopiero później spada do chyba i tak wciąż za wysokiej wartości.. sprawdzę później znowu czy mi pokazywać będzie 0,05 A i chyba będę kolejne rzędy bezpieczników wypinać i patrzeć czy spadnie bo co innego robić ? może podłączyć pod VAG ?
1. Auto jak ma zamknięte drzwi na centralny czy otwarty zamek centralny pomiar jest taki sam - dziwne.
2. Pobór prądu po wyłączeniu wszystkiego i odłączenia od zapalniczek itp wynosi 0,16-0,17A.
3. Wyciągnąłem radio ( odłączyłem kostkę z tylu) wynosi nadal 0,15A wiec spadło mało i wynosi chyba wciąż za duzo.
4. Wyciągałem bezpieczniki rzędami, zacząłem od tych małych od góry i nic się nie zmieniało. Doszedłem do ostatniego rzędu małych bezpieczników i bezpiecznik numer 15 ma wartość 5A i coś z nim jest chyba nie tak.. jak go wyjąłem to napięcie spadło do 0,05A. Kupiłem bezpiecznik wymienię go na nowy. Ale może to coś dalej w instalacji ? Wymienię to powiem jutro czy napięcie na nowym bezpieczniku spadło. Wydaje mi się ze to bezpiecznik od licznika, jedyne co mi się ostatnio zmieniło z licznikiem to po prostu świeci ikona ABSu bo mam z nim jakiś problem.
Czy uważacie ze te 0,05 A będzie już dopuszczalne bo jednak trochę wciąż chyba za duze to napięcie...
OBSERWACJE Z RANA.
Zamknąłem auto na centralny odłączyłem klemę i zostawiłem go przez cala noc. Rano tylko podniosłem maskę i zmierzyłem miernikiem wyszło 0,16-0,17A i się utrzymywało z z ponad 5 sekund taki wynik i po 5 sekundach około spadł do 0,05A i juz ponad 10 sek na pewno sie utrzymywał taki wynik nawet na nowym wymienionym bezpieczniku. Dziwie się dlaczego trzyma się na tych 0,17A i dopiero później spada do chyba i tak wciąż za wysokiej wartości.. sprawdzę później znowu czy mi pokazywać będzie 0,05 A i chyba będę kolejne rzędy bezpieczników wypinać i patrzeć czy spadnie bo co innego robić ? może podłączyć pod VAG ?