Strona 1 z 1

Problem z pompą paliwa i nie tylko

: pn lip 11, 2016 12:13
autor: nahum
Witam, mam taki problem. Włożyłem do swojego mk1 cabrio silnik ABF. Skrzynka bezpieczników została stara. Wszystko podpiąłem podpierając się tym poradnikiem: viewtopic.php?f=14&t=453070
Problem tkwi w tym, że po przekręceniu zapłonu przekaźnik pompy NIE cyka. Bezpiecznik jest dobry i po podpięciu na krótko po przekręceniu kluczyka pompa się załącza. Gdzie może być problem?
Czyja natomiast przekaźnik świateł, które nie są podłączone.

A druga sprawa to, że jak podłącze akumulator to na liczniku zegar się załącza, przekręcam kluczyk na zapłon (pali się tylko kontrolka kierunkowskazów i akumulatora) i gdy ponownie przekręcę kluczyk w pozycje 0 to restartuje się zegarek.

Problem z pompą paliwa i nie tylko

: śr lip 13, 2016 02:03
autor: nahum
Obecnie sprawa wygląda tak, znalazłem wg schematu na tym zdjęciu Obrazek
przewód odpowiedzialny za przekaźnik pompy paliwa, powinien wychodzić z pinu 28 (brązowo-czarny) i iść na przekaźnik, który załącza pompę. Jednak przewód wychodzący z pinu 28 szedł do innego przekaźnika (który był już w wiązce od ABF-a którego wkładałem) nie bardzo wiem za co odpowiadał bo po przekręceniu stacyjki nic się z nim nie dzieje. Po przepięciu tego przewodu do przekaźnika pompy (pin D13 na starej wtyczce) i przekręceniu kluczyka pompa zaczyna działać ale przekaźnik głośno buczy. Najprawdopodobniej napięcie jest zbyt niskie. Jak rozwiązać ten problem? Z którego pinu w takim razie powinien iść sygnał z komputera na przekaźnik aby uruchamiał pompę?

Problem z pompą paliwa i nie tylko

: śr lip 13, 2016 10:47
autor: Qto
Pin o którym piszesz to chyba od przekaźnika grzania sondy...zobacz pin nr 6

Re: Problem z pompą paliwa i nie tylko

: śr sie 03, 2016 22:38
autor: nahum
Sprawdziłem i pomogło. Teraz działa jak należy. Dzięki za pomoc. :-)