Problem z pompą paliwa i nie tylko
: pn lip 11, 2016 12:13
Witam, mam taki problem. Włożyłem do swojego mk1 cabrio silnik ABF. Skrzynka bezpieczników została stara. Wszystko podpiąłem podpierając się tym poradnikiem: viewtopic.php?f=14&t=453070
Problem tkwi w tym, że po przekręceniu zapłonu przekaźnik pompy NIE cyka. Bezpiecznik jest dobry i po podpięciu na krótko po przekręceniu kluczyka pompa się załącza. Gdzie może być problem?
Czyja natomiast przekaźnik świateł, które nie są podłączone.
A druga sprawa to, że jak podłącze akumulator to na liczniku zegar się załącza, przekręcam kluczyk na zapłon (pali się tylko kontrolka kierunkowskazów i akumulatora) i gdy ponownie przekręcę kluczyk w pozycje 0 to restartuje się zegarek.
Problem tkwi w tym, że po przekręceniu zapłonu przekaźnik pompy NIE cyka. Bezpiecznik jest dobry i po podpięciu na krótko po przekręceniu kluczyka pompa się załącza. Gdzie może być problem?
Czyja natomiast przekaźnik świateł, które nie są podłączone.
A druga sprawa to, że jak podłącze akumulator to na liczniku zegar się załącza, przekręcam kluczyk na zapłon (pali się tylko kontrolka kierunkowskazów i akumulatora) i gdy ponownie przekręcę kluczyk w pozycje 0 to restartuje się zegarek.