Strona 1 z 1

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: pn cze 20, 2016 16:34
autor: Młody Golfiarz
Panowie kolejne problemy po swapie z 1.6 AKL 98 r. Na 1.8T AUQ 03 rok. Nie mam ladowania po przekreceniu kluczyka na zaplon i po odpaleniu nie swieci kontrolka ladowania. Aku naladowane lekko do 12,3V odpalilem i na biegu jalowym 9.45V na aku po zgaszeniu spadlo do 11,3. Na skrzyni biegow byla 4 pinowa kostka od strony silnika z brazowo czerwonym, brazowym czarnym, zielono czarny i niebieski po moim starym 1.6 mam 3 pinowa kostke z identycznymi kablami oprocz brazowo czerwonego wiec on zostal nie podlaczony. Ma ktos jakies pomysly i od czego jest ten brazowo czerwony kabel

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw cze 30, 2016 16:52
autor: Qto
A na zapłonie kontrolka świeci?
Brazowo/czerwony to DFM

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw cze 30, 2016 18:31
autor: Młody Golfiarz
Nie, nie świeci na zaplonie jak i na odpalonym.

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw cze 30, 2016 18:47
autor: Qto
No to badają ciągłość kabelka od alternatora do licznika
...w tej czteropinowej wtyczce jest to pin nr2

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw lip 07, 2016 13:47
autor: Młody Golfiarz
Do alternatora masa dochodzi na tym grubym czarnym kablu wartosc taka sama jak na aku. Z alteranatora masa wychodzi z tej 2 pinowej kostki i ona wychodzi na niebiski kabel w kostce 4 pinowej na skrzyni biegow Za ta kostka rowniez jest wartos jak na aku mimo to kontrolka sie nie pali. Puściłem na ten kabel mase prosto z aku i kontrolka na zaplonie sie pali. Ktos ma pomysl czemu tylko kontrolka jest jak puszcze dodatkowa mase
EDIT
Dodam że jak na tyn grubym czarnym kablu jest 12,30V to po wyjsciu z alternatora 11,70 czyli przez alternator jest spadek jakis 0.6V to nie za duzo ?

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw lip 07, 2016 14:03
autor: Qto
Młody Golfiarz pisze:Do alternatora masa dochodzi na tym grubym czarnym kablu wartosc taka sama jak na aku.
alternator masę ma z mocowania...kabel łączący alternator z aku to zdecydowanie kabel plusowy
Młody Golfiarz pisze:Z alteranatora masa wychodzi z tej 2 pinowej kostki i ona wychodzi na niebiski kabel w kostce 4 pinowej na skrzyni biegow Za ta kostka rowniez jest wartos jak na aku mimo to kontrolka sie nie pali. Puściłem na ten kabel mase prosto z aku i kontrolka na zaplonie sie pali. Ktos ma pomysl czemu tylko kontrolka jest jak puszcze dodatkowa mase
tej części nie będę komentował bo nie wiem czy też nie pomyliłeś plusa z masą...

Sprawdź dokładnie gdzie co i kiedy (na niebieskim kabelku sygnał zmienia się kiedy alternator ładuje) jest...

Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ

: czw lip 07, 2016 14:36
autor: Młody Golfiarz
Dobra kurde Qto miałeś racje nie wiem jakim cudem kabel od alternatora B+ znalazł sie na minusowej klemie :banghead: :D dobra ladowanie na aku mam 14V z groszami pomijam fakt ze kontrolki nie ma :D dzieki za pomoc