Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
Panowie kolejne problemy po swapie z 1.6 AKL 98 r. Na 1.8T AUQ 03 rok. Nie mam ladowania po przekreceniu kluczyka na zaplon i po odpaleniu nie swieci kontrolka ladowania. Aku naladowane lekko do 12,3V odpalilem i na biegu jalowym 9.45V na aku po zgaszeniu spadlo do 11,3. Na skrzyni biegow byla 4 pinowa kostka od strony silnika z brazowo czerwonym, brazowym czarnym, zielono czarny i niebieski po moim starym 1.6 mam 3 pinowa kostke z identycznymi kablami oprocz brazowo czerwonego wiec on zostal nie podlaczony. Ma ktos jakies pomysly i od czego jest ten brazowo czerwony kabel
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
A na zapłonie kontrolka świeci?
Brazowo/czerwony to DFM
Brazowo/czerwony to DFM
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
No to badają ciągłość kabelka od alternatora do licznika
...w tej czteropinowej wtyczce jest to pin nr2
...w tej czteropinowej wtyczce jest to pin nr2
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
Do alternatora masa dochodzi na tym grubym czarnym kablu wartosc taka sama jak na aku. Z alteranatora masa wychodzi z tej 2 pinowej kostki i ona wychodzi na niebiski kabel w kostce 4 pinowej na skrzyni biegow Za ta kostka rowniez jest wartos jak na aku mimo to kontrolka sie nie pali. Puściłem na ten kabel mase prosto z aku i kontrolka na zaplonie sie pali. Ktos ma pomysl czemu tylko kontrolka jest jak puszcze dodatkowa mase
EDIT
Dodam że jak na tyn grubym czarnym kablu jest 12,30V to po wyjsciu z alternatora 11,70 czyli przez alternator jest spadek jakis 0.6V to nie za duzo ?
EDIT
Dodam że jak na tyn grubym czarnym kablu jest 12,30V to po wyjsciu z alternatora 11,70 czyli przez alternator jest spadek jakis 0.6V to nie za duzo ?
Ostatnio zmieniony czw lip 07, 2016 14:11 przez Młody Golfiarz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
alternator masę ma z mocowania...kabel łączący alternator z aku to zdecydowanie kabel plusowyMłody Golfiarz pisze:Do alternatora masa dochodzi na tym grubym czarnym kablu wartosc taka sama jak na aku.
tej części nie będę komentował bo nie wiem czy też nie pomyliłeś plusa z masą...Młody Golfiarz pisze:Z alteranatora masa wychodzi z tej 2 pinowej kostki i ona wychodzi na niebiski kabel w kostce 4 pinowej na skrzyni biegow Za ta kostka rowniez jest wartos jak na aku mimo to kontrolka sie nie pali. Puściłem na ten kabel mase prosto z aku i kontrolka na zaplonie sie pali. Ktos ma pomysl czemu tylko kontrolka jest jak puszcze dodatkowa mase
Sprawdź dokładnie gdzie co i kiedy (na niebieskim kabelku sygnał zmienia się kiedy alternator ładuje) jest...
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Brak ładowania brak kontrolki po swapie 1.8T AUQ
Dobra kurde Qto miałeś racje nie wiem jakim cudem kabel od alternatora B+ znalazł sie na minusowej klemie dobra ladowanie na aku mam 14V z groszami pomijam fakt ze kontrolki nie ma dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości